گزارش خبرنگار دفاع پرس از راهپیمایی ۲۲ بهمن در همدان؛

این‌جا همه با هم مشتی بر دهان دشمن زدند

این‌جا همه با هم مشتی بر دهان دشمن زدند تا بداند غیرت ایرانی پابرجاست و تحریم و ترور و ترساندن اثرش کمتر از ایمان، اعتقاد، ایثار و شهادت است.
کد خبر: ۳۳۲۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷ - 11February 2019

حضور گرم همدانی ها در برف و سرمای بهمن ماهبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از همدان، صبح زود بود که بیدار شدم تا دوربین و قلم و کاغذ را آماده کنم و به سمت محل راهپیمایی بروم.

حالا دیگر ۲۲ بهمن‌ماه ۹۷ شده بود و من با برفی که در خیابان‌ها می‌دیدم، نگران بودم حضور مردم کمتر شود، اما مردم شهیدپرور دارالمجاهدین در حالی که بارش سنگین برف از دیشب شروع شده بود، به صحنه آمدند و در راهپیمایی پرشور یوم‌الله ۲۲ بهمن شرکت کردند.

در حالی که از سرما دستانم یخ زده بود و سردم بود، می‌شد حضور گرم و پرانرژی مردم را حس کرد، زیر بارش شدید برف می‌شد همه اقشار مردم را دید، از پیرمرد‌ها و پیر زن‌های امروز که جوانان انقلاب بودند تا دهه نودی‌ها و حتی نوزادانی که در آغوش پدر و مادرشان بودند، دختران و پسران نوجوان در حالی که از دوران انقلاب چیزی به‌جز تصاویر، فیلم و خاطره بزرگ‌تر‌ها ندیده بودند.

با بارش برف در همدان، راهپیمایی ۲۲ بهمن تصویری به یادماندنی شد در ذهن همه مردم و نیز شد خاری در چشم دشمنانی که تلاش کردند تا با فریب مردم به بهانه‌های بدی اوضاع اقتصادی ایران، تحریم و... آنان را از صحنه دور کنند.

اینجا حضور پر رنگ و گرم مردم همدان در سرمای هوا و بارش شدید رنگی جالب به شهر بخشید و دل همه به این وحدت و اتحاد گرم و باعث شد تا همه دنیا بدانند که ایرانی در هر شرایطی از خاک وطن، کشور و خون شهدا دست نخواهد کشید.

در میان جمعیت می‌شد کودکان را دید که با شور و شوقی به مانند همان روز‌های اول انقلاب تلاش می‌کردند، شعار می‌دادند و پرچم‌های خود را برافراشته بودند.

جانبازان زیادی هم در جمعیت می‌شد دید، با سختی با ویلچر خود را به جمعیت رسانده بودند، یکی از آن‌ها به می‌گفت «کار ما رزمنده‌ها هنوز تمام نشده و امروز باید تیر خلاص را به دشمن زد تا بداند مردم هنوز با ظلم و زورگویی می‌جنگند».

در میان جمعیت که قدم می‌زدم تا سوژه‌های عکاسی پیدا کنم، می‌دیدم که همه مسئولان پا به پا در کنار مردم قدم بر می‌دارند، و اینجا بحث رییس و کارمند و بازاری و دکتر و مهندس نبود، بحث ایران بود و ایرانی، اینجا شعار‌ها یکی بود، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ‌بر اسراییل» بود و صدای «الله‌اکبر»، فریاد «این همه لشکر آمده» می‌شنیدی و جوابش می‌آمد «به عشق رهبر آمده».

این‌جا همه با هم مشتی بر دهان دشمن زدند تا بداند غیرت ایرانی پابرجاست و تحریم و ترور و ترساندن اثرش کمتر از ایمان، اعتقاد، ایثار و شهادت است.

اینجا صحنه واقعی بود که ثبت شد و در فضای مجازی تصویر شد، و دشمن نتوانست حرکات و آرزو‌های خود را که فضای مجازی پر کرده به واقعیت برساند؛ و امروز وارد پنجمین دهه انقلاب اسلامی شدیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار