دریادار خانزادی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

نداجا در هر نقطه‌ای از جهان منافع کشور را حفظ می‌کند

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: در مناطق دریایی تحت حاکمیت کشور، آب‌های آزاد و هر نقطه‌ای از جهان با اتکا به ظرفیت‌های بومی، منافع کشورمان را حفظ و امنیت را برقرار می‌کنیم.
کد خبر: ۳۳۲۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۰ - 13February 2019

با اتکا به جوانان امروز هر آنچه می‌خواهیم می‌سازیم/ شعار انقلاب اسلامی در نیروی دریایی محقق شده استامیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: بزرگترین دستاورد انقلاب، جوانانی انقلابی کشور و فرزندان این انقلاب هستند.

فرمانده نداجا ادامه داد: امروز با اتکا به  ظرفیت جوانان هر وسیله‌ای را که نیاز داشته باشیم، می‌توانیم بسازیم.

دریادار خانزادی با بیان اینکه در گذشته در حوزه‌های مختلف کاملاً به غرب و شرق وابسته بودیم، افزود: خوشبختانه امروز به برکت انقلاب اسلامی، از استقلال کامل برخورداریم و در مناطق دریایی تحت حاکمیت کشور، آب‌های آزاد و هر نقطه‌ای از جهان با اتکا به ظرفیت‌های بومی، منافع کشورمان را حفظ و امنیت را برقرار می‌کنیم و این بدین معناست که اهداف انقلاب اسلامی در نیروی دریایی محقق شده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: امروز به این امنیت و آسایشی که داریم، افتخار می‌کنیم. ما در پیچیده‌ترین منطقه امنیتی دنیا قرار داریم، اما خوشبختانه با هوشیاری ملت و هدایت مقام معظم رهبری و برخورداری از نیرو‌های مسلح انقلابی، از امنیت کامل برخورداریم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار