معاون آموزش دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا:

جمهوری اسلامی به کشور موشکی در دنیا تبدیل شده است

حجت‌الاسلام گواهی گفت: امروز یک کشور موشکی شدیم؛ آن هم با ساخت تمام موشک‌ها که به تولید موشکی با پرتاب ۲ هزار کیلومتر دست یافته‌ایم.
کد خبر: ۳۳۲۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱ - 11February 2019

جمهوری اسلامی به کشور موشکی در دنیا تبدیل شده استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، حجت‌الاسلام «عبدالعلی گواهی» معاون تربیت و آموزش دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا، امروز (دوشنبه) در جمع مردم حماسه‌ساز شهر هزار سنگر آمل در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار داشت: دشمنان از همان آغازین سال پیروزی شکوهمند انقلاب، دسیسه‌های خود را علیه ایران شروع کرده بودند و این انقلاب فتنه‌های بسیاری را در نقاط مختلف کشور دید که نمونه بارزش هجوم منافقین به جنگل‌های آمل بود.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با همه آن دسیسه‌ها امروز در جریان هسته‌ای جزو پنج کشور، در بهره‌مندی نعمت گاز جزو بهره‌مندترین کشور و با اجرای ۲۱۰ هزار کیلومتر جاده‌سازی شهری و روستایی در جایگاه مطلوب قرار گرفته‌است، افزود: امروز یک کشور موشکی شدیم؛ آن هم با ساخت تمام موشک‌ها که به تولید موشکی با پرتاب ۲ هزار کیلومتر دست یافته است.

این مسئول ادامه داد: کشوری که قبل انقلاب از پزشکان هندی، بنگلادشی و پاکستانی به‌کار می‌گرفت امروز ۱۱۰ هزار پزشک داشته و در لیست کشور توریست سلامت قرار گرفته و به درمان بسیاری از بیماران خارج از کشور می‌پردازد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها