بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها/ 28

هفته‌نامه امین جامعه پرچمدار ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی

امین جامعه همواره کوشیده است تجلیل و بزرگداشت شهدا و ایثارگران به ویژه شهدا و ایثارگران ناجا را نصب العین خود قرار دهد، چرا که ناجا بر این باور است که امنیت و آسایش امروز ایران اسلامی مرهون فداکاری‌ها وجان فشانی‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان سرافراز بوده و خواهد بود.
کد خبر: ۳۳۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۰ - 09November 2014

هفته‌نامه امین جامعه پرچمدار ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی

به گزارش خبرنگار دفاع پرس مستقر در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها، هفته نامه امین جامعه در سال 1386 در راستای معرفی و اطلاع رسانی اهداف و فعالیتهای نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و همچنین آگاهی بخشی به جامعه در زمینه رویکردها و فرآیندهای مرتبط با شرح وظایف ناجا تاسیس شد.

در طول سالهای فعالیت نشریه با کسب و جذب نیازهای مخاطبان خود تلاش کرد، روند حرکت خود را بهبود بخشیده و با استفاده از نیروی انسانی مجرب و حرفهای در راستای اهداف خود حرکت کند. این نشریه بر حسب وظایف ذاتی نیروی انتظامی ایران که همانا ایجاد و پاسداشت امنیت و آسایش آحاد جامعه است، همواره درصدد امنیت آفرینی به ویژه از طریق انتشار مطالب و محتوای آموزشی به شهروندان و خانوادهها بوده است.

از یکسو در سالهای اخیر هر چه بیشتر به سمت و سوی آموزش خانوادهها پیش رفته است، به گونه ای که هم اکنون هفته نامه امین جامعه یکی از پرچمداران ترویج کسب زندگی ایرانی – اسلامی به عنوان یکی از مولفههای تضمین کننده آرامش و امنیت جامعه در میان نشریات و رسانههای ارتباط جمعی کشور به شمار میآید.

از سوی دیگر امین جامعه همواره کوشیده است تجلیل و بزرگداشت شهدا و ایثارگران به ویژه شهدا و ایثارگران ناجا را نصب العین خود قرار دهد، چرا که ناجا بر این باور است که امنیت و آسایش امروز ایران اسلامی مرهون فداکاریها و جان فشانیهای شهدا، ایثارگران و جانبازان سرافراز بوده، هست و خواهد بود، بنابراین تجلیل و معرفی شهدای گرانقدر بخشی از محتوای نشریه را در هر شماره تامین میکنند.

با توجه به اهداف، برنامه ها و فرآیند فعالیتهای نشریه امین جامعه، ارتباط با گروهها، نهادها و اقشار مختلف جامعه به خصوص جامعه رسانهای و مطبوعاتی کشور یکی از ابزار حتمی و لازم به شمار میآید.

بنابراین حضور در نمایشگاه مطبوعات به عنوان معدل سالانه نشریات کشور نه تنها یکی از راهبردهای معاونت اجتماعی ناجا و نشریه امین جامعه، بلکه به عنوان یک ضرورت و وظیفه ذاتی به حساب می آید.

همکاران نشریه امین جامعه در طول برگزاری نمایشگاه تلاش میکنند در کنار معرفی فعالیتها، بخشها و حوزههای خبری و تحلیلی نشریه، فضای گفت و گو و مباحثه پیرامون شرح وظایف پلیس به وجود آورده وضمن ایجاد فضای نقد و نظر از ایده ها و مشاورت های گروه های مختلف جامعه به ویژه صاحبنظران و جامعه علمی – رسانه ای کشور بهره برداری کند.

انتهای پیام/ ط.ک

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار