نماینده پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی:

مردم در مقابل توطئه‌های دشمن خواهند ایستاد

سیدحمیدرضا کاظمی گفت: مردم با افتخار به گذشته و امید به آینده در مقابل تمام توطئه‌ها خواهند ایستاد.
کد خبر: ۳۳۲۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲ - 11February 2019

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، «سیدحمیدرضا کاظمی» نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در جمع راهپیمایان 22 بهمن در میدان شهید بهشتی شهرستان پلدختر اظهار داشت: حضور مردم مقاوم و ولایتمدار در کلیه صحنه‌ها توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.

وی با بیان اینکه دشمنان چشم دیدن حضور مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن را ندارند، افزود: 2 مؤلفه حضور مردم و رهبری بصیر، دانشمند و آگاه  توطئه‌های توطئه‌گران را نقش بر آب کرده و ما با افتخار به گذشته و امید به آینده در مقابل تمام توطئه‌ها خواهیم ایستاد.

نماینده پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از تولد نظام جمهوری اسلامی اتفاقاتی در جهان افتاد که سبب شد توطئه‌های علیه ملت ایران ظاهر شوند.

کاظمی بیان کرد: الگوی استقلال‌طلبی، مبارزه با سلطه‌گری و هیمنه هژمونویک آمریکا در دنیا، تقویت جبهه مقاومت در دنیا و بیداری ملل مسلمان توسط مردم نجیب ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری سبب عصبانیت دشمنان و مانند خاری در چشم آنان شد.

وی با بیان اینکه تلاش انقلاب اسلامی جهت متعهدسازی ملت مسلمان و همکاری با ملت‌های مسلمان سبب توطئه‌چینی دشمنان شد، ادامه داد: چون آن‌ها کشورهای اسلامی را حیاط خلوت خود قرار داده‌ بودند، ولی بعد از انقلاب اسلامی کشورهای مسلمان در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار