امام جمعه بروجرد:

انقلاب ما مستحکم‎تر از گذشته به مسیر خویش ادامه می‎دهد

حجت‎الاسلام علی حسینی گفت: انقلاب ما رو به جلو پیش خواهد رفت و مستحکم‌تر از گذشته به راه خویش ادامه می‎دهد.
کد خبر: ۳۳۲۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹ - 11February 2019

انقلاب ما مستحکم تر از گذشته به راه خویش ادامه می دهدبه گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از خرم‎آباد، حجت‎الاسلام «سید علی حسینی» امام جمعه بروجرد امروز در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن در میدان تختی بروجرد، اظهار داشت: مردم به فرمان امام راحل (ره) در اوایل انقلاب به میدان آمده و اطاعت محض کردند و در مقابل رژیم شاهنشاهی که سرسپرده غرب بود ایستادند و دشمنان استکباری را از پا درآوردند.

وی گفت: مردم ایران با پیروی از رهنمودهای پیامبرگونه امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری با تمام توان برای دفاع از میهن اسلامی و پیروزی حق بر باطل ایستادند.

حجت الاسلام حسینی افزود: امام راحل (ره) در آن زمان به عنوان مرجع تقلید مسلمانان به پا خاستند و مردم نیز پشت سرشان با اخلاص ایستادند.

 امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه این مرجع تقلید با دخالت دشمنان به زندان رفتند تبعید شدند، بیان کرد: شهادت فرزند امام راحل (ره) آقا سید مصطفی نقطه عطفی برای خروش مردم ایران علیه استکبار بود.

وی ادامه داد: مردم در طول چندین ماه مقاومت کردند و شهید دادند و امروز پس از چهل سال تحمل تحریم های دشمنان علیه ملت ایران همچنان پای انقلاب و نظام ایستاده اند.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه دشمنان با راه اندازی گروه های محارب سعی در شکست ایران داشتند،اضافه کرد: دشمنان بعد از وارد کردن ضربات مهلک در طول جنگ تحمیلی و بعد از آن، امروز نیز می خواهند با تحریم های اقتصادی و اخلال نظم در داخل کشور، ملت ایران را به غرب وابسته و مردم را فلج کنند اما کور خوانده اند.

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: امروز حضور ‌پرشور مردم در راهپیمایی چشم دشمنان را کور خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: تواضع در مقابل مومنان، خشونت در مقابل استکبار، دوستی با پروردگار، نترسیدن از سرزنش سازمان‎هایی که دم از حقوق بشر می زنند اما خود ضد حقوق بشر هستند از ویژگی های ملت بسیجی همیشه در صحنه ایران است.

حجت الاسلام حسینی ایران را کانون انقلاب، استقلال و آزادی خواند و گفت: ایران کانون دفاع از مظلومان است و راه انقلاب اسلامی تا رسیدن این پرچم به دست صاحب اصلیش حضرت ولیعصر (عج) ادامه خواهد داشت.

امام جمعه بروجرد اظهار داشت: اگر دشمنان ایران بخواهند علیه ملت توطئه ای به پا کنند موشکهای دوربرد ایران دشمنان را در دل خاک سرزمین خود آنها نشانه رفته و متلاشی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه ملت ایران در سراسر دنیا ملتی سرافراز، سربلند و عزتمند هستند، افزود: مشاور ترامپ هم می گفت ملت ایران جشن چهلمین پیروزی انقلاب را نمی بیند امروز خروش مردم را ببینند و بدانند این انقلاب رو به جلو پیش خواهد رفت و مستحکمتر از گذشته به راه خویش ادامه خواهد داد.

حجت السلام حسینی  با تأکید بر اینکه بین مسئولان و مردم باید اتحاد ایجاد شود، بیان کرد: مردم بروجرد مردمی نجیب هستند و امروز با صلابت حضور پیدا کرده اند و شایسته خدمت هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار