بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها/ 29

ترویج فرهنگ شهادت در بین جوانان از وظایف هلال احمر است

معاون فرهنگی و امور استان‌های حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با بیان اینکه اکنون زمان پاسداری از خون شهداست، گفت: باید فرهنگ ایثار و شهادت را میان جوانان خود ترویج کنیم تا مدیون شهدا نباشیم.
کد خبر: ۳۳۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۲ - 09November 2014

ترویج فرهنگ شهادت در بین جوانان از وظایف هلال احمر است

"ظاهر رستمی" معاون فرهنگی و امور استانهای حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در گفت و گو با خبرنگار انتظامی دفاع پرس مستقر در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها اظهار داشت: در جمعیت هلال احمر بسترهای انسان دوستی، فرهنگ جهاد و مقاومت و فرهنگ ایثار و شهادت اصل است و این اصول سازمان جوانان و داوطلبان را شکل داده است.

وی ادامه داد: با توجه به اهداف بیان شده سازمان کارهایی بر اساس سبک زندگی اسلامی در این جمعیت تعریف شده است که با توجه به شرایط جامعه و جوانان صورت میگیرد.

معاون فرهنگی و امور استانهای حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر تصریح کرد: اگر امروز در یک کشور مقتدر زندگی میکنیم برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس است که توانستیم بدون هیچ تجهیزاتی در مقابل ابرقدرتهای جهان بایستیم.

رستمی خاطر نشان کرد: در ابتدا باید 8 سال دفاع مقدس و فرهنگ آن را باور کنیم چرا که ما جنگ را دیدهایم و در آن به پیروزی رسیدهایم اما آن را آنطور که باید و شاید باور نکردهایم.

معاون فرهنگی و امور استانهای حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر افزود: ما در دوران دفاع مقدس توانستیم با یک ولایت فقیه واحد و استفاده از اعتقادات درست و سبک زندگی اسلامی معنی صحیحی به جمله معروف امام که فرمودند (جنگ نعمت است) برسیم.

وی یادآور شد: ما توانستیم در جنگ نمونههای بارزی از کربلا و وحدت اسلامی را ببینیم و توانستیم به سخن امام ایمان پیدا کنیم که در جنگ دو گروه شرکت میکنند یک گروه خون خود را فدا می کنند و گروه دوم از خون شهدا دفاع خواهند کرد.

رستمی با بیان این مطلب که اکنون زمان پاسداری از خون شهداست، افزود: باید فرهنگ ایثار و شهادت را میان جوانان خود ترویج کنیم تا مدیون شهدا نباشیم.

انتهای پیام/ ط.ک

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار