نماینده ولی‎فقیه در بوشهر تاکید کرد؛

حضور میلیونی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن یکی از مهم‎ترین دستاوردهای 40 سالگی انقلاب

آیت‎الله غلامعلی صفایی بوشهری گفت: راهپیمایی 22 بهمن، بیداری اسلامی مردم منطقه و جهان و حضور میلیونی مردم ایران در صحنه ها یکی از مهمترین دستاوردهای 40 سالگی انقلاب اسلامی کشورمان است.
کد خبر: ۳۳۲۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰ - 11February 2019

یکی دستاوردهای 40 سالگی بعثت انقلاب اسلامی کشورمان است

به گزارش دفاع‎پرس از بوشهر، آیت‎الله «غلامعلی صفایی بوشهری»، نماینده ولی‎فقیه در استان بوشهر در مراسم راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن، بیداری اسلامی مردم منطقه و جهان و حضور میلیونی مردم ایران در صحنه ها یکی از مهم ترین دستاوردهای 40 سالگی انقلاب اسلامی کشورمان است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه خداوند منان مالک مفاتیح‎الغیب است، گفت: قتل و خونریزی و خیانت خبیثانه به مردم مسلمان و مظلوم در صفحه به صفحه سالنامه عملکرد حکومت های ظالم آمریکایی و اروپایی ها نقش بسته است.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه امیرالمومنین امام علی (ع) فرمود «رحمت؛ مرتبه نخستین دوستی و خوش رفتاری است و محبت؛ درجه بالاتر و لطف؛ آخرین است»، بیان کرد: استمرار و موفقیت های یک نظام اسلامی نیاز به مروت و بهره گیری از راهبردهای الهی است و بی شک پایه حکومت صحیح، مقتدر و عادلانه، بر قلب ها و دل های مردم است، نه بر شمشیرها و نیزه ها. آنها که بر دلها حکومت دارند، کشورشان دارای امنیت است و آنها که بر شمشیر تکیه می‌کنند، دائما در خطرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار