جشن پیروزی انقلاب در جنوب لبنان؛

حزب‌الله: مسیر پیروزی‌های راهبردی ایران را ادامه می‌دهیم

عضو شورای مرکزی حزب‌الله ضمن اعلام اینکه با پیروزی انقلاب ایران آرزو‌های رژیم صهیونیستی بر باد رفت، گفت، مسیر پیروزی‌های راهبردی محور مقاومت و ایران ادامه داده می‌شود.
کد خبر: ۳۳۲۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۱ - 11February 2019

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی حزب الله در مراسمی که به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب در شهر «الخیام» واقع در جنوب لبنان برگزار شد، بر ادامه راه انقلاب تأکید کرد.

بر اساس گزارش وبگاه «النشره»، قاووق اظهار داشت: عقب‌نشینی ذلت‌بار آمریکا از افغانستان و سوریه، موضع اسرائیل و سعودی را تضعیف و موضع مقاومت و قدرت ایران در منطقه را تقویت خواهد کرد. ما مسیر پیروزی‌های راهبردی ایران و محور مقاومت را ادامه خواهیم داد و مثلث دشمنی با مقاومت یعنی «آمریکا، اسرائیل و سعودی» شکست، ضعف و ناامیدی بیشتری را تجربه خواهد کرد.

عضو شورای مرکزی حزب‌الله ادامه داد، در فوریه 1979 (بهمن 1357) انقلاب ایران خارج از تمام محاسبات و معادلات رخ داد و تا کنون نیز اینگونه است. این انقلاب ایران است که همچنان معادلات می‌سازد و آینده منطقه را ترسیم می‌کند نه آمریکا و دشمن اسرائیلی. ایران، فلسطین را یاری کرد و سفارت رژیم صهیونیستی در تهران را به سفارت فلسطین تبدیل کرد و توازن را به نزاع عربی-اسرائیلی بازگرداند.

شیخ قاووق تأکید کرد آمال و آرزو‌های بزرگ رژیم صهیونیستی با پیروزی انقلاب ایران بر باد رفت؛ ایرانی که علنا از مقاومت فلسطین با سلاح حمایت می‌کند؛ آیا کشوری (به جز ایران) در جهان هست که علنا به مقاومت فلسطین سلاح بدهد؟ اما ایران این کار را می‌کند و بهای آن را می‌دهد، محاصره می‌شود و به خاطر موضع راهبردی در حمایت از فلسطین تحریم می‌شود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها