امیرآبادی: مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سنگ تمام گذاشتند/ حالا زمان خدمت به مردم است

عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه امروز مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سراسر کشور سنگ تمام گذاشتند و مسئولیت مسئولین را سنگین تر کردند، اظهار داشت: حالا زمان خدمت به مردم است.
کد خبر: ۳۳۲۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۸ - 11February 2019
امیرآبادی: مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سنگ تمام گذاشتند/ حالا زمان خدمت به مردم استبه گزارش گروه سایر رسانه‎های دفاع‎پرس به نقل از فارس، احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در برنامه «دست به دست»‌ شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن که بسیار باشکوه و گسترده بود مسئولیت همه ما را سنگین‌تر کرده است.

وی افزود: ۴۰سالگی انقلاب که در پس آن پختگی وجود دارد منجر به آن شده که جمهوری اسلامی ایران به قله‌ها رسیده و از سختی‌های متفاوت بگذرد و به فرایند ثبات رسیده و باید به سراشیبی پیشرفت برسیم.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید به آرمان‌های اوایل انقلاب بازگردیم چرا که این انقلاب براساس مکتب عدالت‌طلبی، رسیدگی به محرومین و مستضعفین و مقابله با اشرافی‌گری شکل گرفته بود. ضمن اینکه مسئولین هم باید به میان مردم آماده و بدانند که همگان از آنها حمایت می‌کنند.

وی تأکید کرد: عمده مشکلات مردم اقتصادی، معیشتی و بیکاری جوانان است ولی مردم از تبعیض‌ها ناراحت بوده و گلایه دارند. ضمن اینکه قرار نیست که پسر من نماینده بتواند به راحتی استخدام شود و اطرافیان مسئولین شرایط خوبی داشته باشند اما مردم به دنبال کار و شغل بگردند.

امیرآبادی فراهانی اظهار داشت: در ۴۰ سال گذشته هرجا به جوانان اعتماد کردیم جواب خوبی را از این اعتماد گرفته‌ایم که البته اوج آن به دوران دفاع مقدس برمی‌گردد. به طوری که شهید زین‌الدین با ۱۹ سال سن فرمانده لشکر بود و البته در فناوری هسته‌ای، نانو و بیو و ... جوانان در کشور غوغا کرده‌اند.

وی افزود: اگر مجلسی‌ها و دولتی‌ها حرف‌های جوانان را گوش دهند قطعاً‌ بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: انتقاد و بیان اعتراض جا و شرایط خود را دارد که می‌توان در کرسی‌های آزاداندیشی و در مناظره‌ها به یکدیگر انتقاد کرد اما باید بدانیم که راهپیمایی ۲۲ بهمن در تراز انقلاب اسلامی است و نباید  انتقادات را به آنجا ببریم و کاری کنیم که مسئولین به این راهپیمایی نیایند.

امیرآبادی فراهانی خاطرنشان کرد: تیم ما در مجلس جزو منتقدین دولت است ولی هرجایی که دیدیم دولت برنامه‌ای برای رفع مشکلات کشور به خانه ملت ارائه کرده ما از آن حمایت کرده‌ایم. البته خدا هم از اینکه کسی چوب لای چرخ دیگران کند نمی‌گذارد و او را نمی‌بخشد.

وی گفت: ملت ایران در منطقه در حال آقایی کردن است هرچند که در کشور مشکلات اقتصادی داریم ضمن اینکه در قبل از انقلاب ژاندارم منطقه بودیم اما در حال حاضر اراده ملت بر کشور حاکم است.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: مردم، انقلاب اسلامی را به عنوان ودیعه و اراده خداوند پاس داشته و از آن حمایت می‌کنند.

وی گفت: امروز مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سراسر کشور سنگ تمام گذاشتند و مسئولیت مسئولین را سنگین تر کردند و حالا زمان خدمت است.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار