طی سه روز گذشته؛

بیش از ۳۰ نظامی سعودی در درگیری با یمن کشته شدند

ارتش یمن طی سه روز گذشته موفق شد در یک عملیات کمین و همچنین با یگان تک‌تیرانداز بیش از سی نظامی سعودی یا وابسته به رژیم سعودی را از پا در آورد.
کد خبر: ۳۳۲۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۷ - 11February 2019

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، نیرو‌های ارتش یمن و انصارالله امروز دوشنبه موفق شدند شماری از نظامیان ارتش سعودی را در کمینی در منطقه «المدافن» در جازان (جنوب غرب عربستان) از پای درآورند.

یک منبع نظامی یمن به پایگاه خبری انصارالله گفت که ارتش یمن و نیرو‌های انصارالله پس از کمین پایگاه ارتش سعودی در المدافن، نظامیان را در حلقه محاصره خود قرار دادند.

منبع نظامی یمن افزود: هشت نفر از نظامیان ارتش سعودی امروز در کمین نیرو‌های ویژه ارتش یمن و انصارالله در جازان واقع در جنوب عربستان از پای درآمدند.

همچنین یگان تک تیرانداز ارتش یمن و انصارالله هم در روز‌های پنجشنبه و جمعه گذشته، ۲۵ نفر از شبه‌نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی را در دو استان مارب (مرکز) و منطقه نهم در استان صنعاء کشته یا زخمی کرده بودند.

نیرو‌های تک تیرانداز طی روز‌های پنجشنبه و جمعه گذشته همچنین ۹ نفر را در جبهه‌های البیضاء و هفت نفر را در مناطق الجوف و الحد الشمالی از پای درآورده بودند.

حملات ائتلاف سعودی به یمن به بهانه بازگرداندن قدرت به عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمنحدود چهار سال است است که آغاز شده و موجب کشته و زخمی شدن هزاران نفر از مردم این کشور شده است.

ارتش یمن هم با پشتیبانی نیرو‌های مردمی در صدد مقاومت در برابر تجاوزگری‌های ائتلاف متجاوز سعودی برآمدند و مانع اشغال کشورشان شده‌اند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار