بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم؛

عظمت راهپیمایی 22 بهمن پاسخ قاطع مردم به حربه نخ‎نمای تحریم بود

عظمت راهپیمایی مردم بصیر و لحظه شناس، پاسخ قاطع و دندانشکن به دشمنان و حربه نخ‎نمای تحریم بود.
کد خبر: ۳۳۲۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۶ - 11February 2019

عظمت راهپیمایی 22 بهمن پاسخ قاطع مردم به حربه نخ نمای تحریم بودبه گزارش دفاع‎پرس از قم، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر کرد.

در  این بیانیه آمده است:

حمد و سپاس خداوند سرمدی را که در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به توفیق الهی، توجهات حضرت بقیه‌الله‌الاعظم (عج) و هدایت‌های حکیمانه حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای و به کوری چشم سردمداران خبیث طاغوت اعظم، آمریکای جهان‌خوار و محور شرارت، بار دیگر امت بصیر با عزمی راسخ حضوری باشکوه، تماشایی، آگاهانه، زنده و توفنده، زیباترین جلوه‌های قدرت لایزال الهی را به رخ جهانیان کشید.

ملت با بصیرت ایران اسلامی با حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، حادثه بزرگ و خیره کننده را در حساس‌ترین و استثنایی‌ترین مقطع تاریخ بشریّت آفریده و برگ زرین و زیبنده دیگری بر اوراق سراسر صلابت و اقتدار‌ام‌القرای جهان اسلام ایران سرافراز افزود.

نظام سلطه با تکیه بر مفروضاتی باطل با هجمه رسانه‌ای و جنگ ترکیبی، طرح «تابستان داغ» و «زمستان سخت» را با حربه نخ نمای تحریم و تلاش‌های مذبوحانه برای دلسرد کردن مردم به کاربست، اما عظمت راهپیمایی امروز شما مردم بصیر و لحظه شناس پاسخ قاطع و دندان شکنی به بیگانگان و دشمنان و سست عهدان داد.

بی‌شک حضور الهام بخش شما مردم انقلابی تفاخر و سربلندی برای ایران عزیز و بشارت رهایی از زنجیره‌های فراعنه و نمرودیان زمانه را به ملت‌ها اَرزانی و وحدت و همبستگی ملی را نمایان نمود. 

اینک در طلیعه دهه پنجم پیروزی انقلاب اسلامی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همه این شور و شعور را حرمت نهاده و پیروزی و بهروزی همگان را در گذرگاه حصول به آرمان‌های منیر انقلاب اسلامی، از درگاه ذات اقدس احدیت جل و علا مسالت می‌نماید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار