عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

در جشن انقلاب وفاداری مردم به اسلام و انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته شد

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی‌فرد گفت: مردم کرمان با حضور یکپارچه و وحدت‌آفرین خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال، بصیرت و وفاداری خود به اسلام و انقلاب اسلامی و آرمان‌های رهبری و شهدا را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۳۳۲۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۸ - 11February 2019

به گزارش دفاع پرس از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی فرد عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن کرمان اظهار داشت: مرگ بر آمریکا مرگ بر مزدوارانی است که سالها ملت غزه را محاصره کرده اند، مرگ بر رژیمی است که سرزمین فلسطین را غصب کرده، مرگ بر مدیرانی است که چهار سال است ملت قهرمان یمن را محاصره کرده و بمباران می کنند.

وی ادامه داد: مرگ بر آمریکا مرگ بر اربابانی است که گروه های تروریستی و تکفیری را خلق و از آنها حمایت کرده اند و مرگ بر داعش است و نیز مرگ بر جهانخوارانی است که عزت، استقلال و عظمت ملت اسلام را بر نمی تابند و مرگ بر دشمنان ملت بزرگ ایران است.

حجت الاسلام ابوترابی فرد بیان داشت: مردم کرمان با حضور یکپارچه و وحدت آفرین خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال برگ زرین دیگری بر اوراق درخشان تاریخ انقلاب اسلامی ایران افزودند و استقامت، بصیرت و وفاداری خود به اسلام و انقلاب اسلامی و آرمان های رهبری و شهدا را به نمایش گذاشتند.

وی تصریح کرد: امروز جامعه اهل سنت و شیعه ایران در کنار نائب امام عصر (عج) یکپارچه و متحد ایستاده اند و این وحدت ملی باید ارتقا یابد و کمترین زمینه اختلاف در جامعه ما دیده نشود و در این راه نیز مسئولان کشور باید پیشگام باشند و از هر سخنانی که تفرقه را ایجاد می کند پرهیز کنند.

وفاداری مردم به اسلام و انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته شده است

امام جمعه موقت تهران در ادامه با بیان اینکه دهه های پیش روی جمهوری اسلامی ایران، دهه های عزت و اقتدار ملی و بین المللی و پیشرفت در اخلاق و معنویت است، اظهار داشت: یک مدیر در نظام اسلامی باید بر اساس آموزه های وحیانی قدم بردارد و آراسته به ارزش های دینی باشد.

وی افزود: پیشرفت در امنیت کشور، پیشرفت در امنیت اجتماعی و اخلاقی، قانون گرائی، انضباط اجتماعی و پیشرفت در ارتقاء بهره وری از نیازهای دهه های پیش رو است و رشد اقتصادی مرهون بهره وری، مدیریت مصرف و استفاده درست از نیروهای انسانی است و بهره وری باعث شکوفایی اقتصاد و ریشه کنی فقر از جامعه می شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان داشت: دهه پیش رو باید دهه قانون گرایی و حاکمیت قانون باشد و مدیران و مسئولان باید در این عرصه پیشگام و نماد قانون مداری و احترام به قانون باشند و باید مردم ببینند مدیران کشور به معنای واقعی کلمه به قانون احترام می گذارند.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد افزود: دهه های پیش رو باید دهه های پیشرفت در وحدت ملی باشد و امروز ایران اسلامی نماد وحدت ملی است و در هر کجا هستیم باید اقتدار پیدا کنیم وباید هر گونه اختلاف را از جامعه اسلامی ریشه کن کنیم زیرا کشوری که قرآن، پیامبر، قبله و نماز، اهل بیت پیامبر (ص) و علی ابن ابی طالب (ع) دارد نباید گرفتار اختلاف باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار