طی پیامی؛

امام جمعه و استاندار کرمان از حضور مردم این استان در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کردند

نماینده ولی فقیه و استاندار کرمان طی پیامی از حضور پرشور مردم کرمان در راهپیمایی 22 بهمن و گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تقدیر کردند.
کد خبر: ۳۳۲۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۳ - 11February 2019

به گزارش دفاع پرس از کرمان، حجت‎الاسلام «حسن علیدادی سلیمانی» و «محمدجواد فدایی» طی پیامی از حضور پرشور کرمانیان در راهپیمایی 22 بهمن و گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تقدیر کردند.

متن پیام به شرح زیر است:

حضور پرشور و وحدت‎آفرین مردم ایران اسلامی، به ویژه غیورمردان و شیرزنان دیار کریمان در راهپیمایی 22 بهمن، جلوه‌ای از همبستگی و ایستادگی این ملت بر آرمان‌ها و اهداف انقلابی خود است که از ابتدای انقلاب تاکنون پابرجا و استوار بر شعار «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» ایستاده اند.

ملت ایران اسلامی که همواره پشتیبان ولایت فقیه بوده‌اند و در سایه وحدت و همدلی توانسته‌اند قله‌های بلند افتخار را فتح کنند، در 22 بهمن ماه امسال نیز امضائی زرین بر میثاق‎نامه خود با ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی نشاندند تا فریاد افتخار آنها در سراسر جهان شنیده شود.

در 22 بهمن امسال، اقشار مختلف مردم، مسئولان و گروه‌های سیاسی دست در دست یکدیگر و در پاسخ به ندای ولی فقیه با وحدت به صحنه آمدند تا سران حکومت های استکباری بار دیگر بدانند که این مردم با توطئه، تهدید، تحریم، جنگ اقتصادی و ... دست از آرمان های خود بر نخواهند داشت.

به یقین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر همراهی، ولایت مداری و بصیرت ملت انقلابی خود توانسته نام و آوازه‌ای بلند در سراسر گیتی از خود برجای گذارد و از این رو است که بانگ آزادی خواهی و آزاداندیشی مردم ایران در سراسر جهان با نوای بیداری اسلامی و ایستادگی در برابر ظلم ظالمان به گوش می رسد.

در این فرصت مغتنم، حضور پرشور ملت ایران اسلامی به ویژه مردم دیار کریمان در آئین های گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن ماه را ارج نهاده و از درگاه ایزد منان سلامت، سعادت و سربلندی همگان را مسألت داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار