مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان:

همت جوانان پویایی کشور را رقم زد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان گفت: در طول چهل سال انقلاب اسلامی، رژیم غاصب آمریکا و همپیمانانش در صدد نابودی و براندازی انقلاب بوده و هستند و با تحریم، قصد زانو زدن ملت ایران را دارند، اما ما با کمک همین جوانان، شاهد پویایی کشور هستیم.
کد خبر: ۳۳۲۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴ - 12February 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، یادواره شهدای والامقام روستای میان آباد از توابع شهرستان گرگان، با حضور اقشار مختلف مردم و با سخنرانی سردار «علی ملک شاهکوهی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان، در مسجد جامع این روستا برگزار شد.

اا

 سردار ملک در این مراسم اظهار داشت: به هول قوه الهی و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و به برکت خون شهدا ما شاهد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و در این چهل سال رژیم غاصب آمریکا و همپیمانانش در صدد نابودی و براندازی انقلاب بوده و هستند و با تحریم ها قصد زانو زدن ملت ایران را دارند، اما ما با کمک همین جوانان، شاهد پویایی کشور هستیم.

وی افزود: در صنعت دفاعی، پزشکی، کشاورزی و ... به درجه ای رسیدیم که به کشورهای منطقه کمک رسانی می کنیم و نشان دادیم که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

سردار ملک گفت: روز 22 بهمن ماه روز همبستگی ملت است و حضور مردم در این روز برای اسلام و ارزش ها و برای احیای دین و لبیک به فرماندهی معظم کل قوا است.

اا

انتهای پیام/  

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار