سردار مهری:

مأموریت‌های ناجا با تجزیه و تحلیل و بر اساس علم اجرا می‌شود

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: امروز مأموریت‌ها در نیروی انتظامی بر اساس تجزیه و تحلیل‌ها و به صورت علمی انجام می‌شود.
کد خبر: ۳۳۲۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸ - 12February 2019

مهریبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «تقی مهری» رئیس پلیس راهور ناجا صبح امروز در دوره استانداردسازی و تعالی رفتار کارکنان راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: پلیس در این مراسم در حوزه انتظامی و ترافیکی در سراسر کشور توانست به خوبی عمل کند.

وی افزود: در نیروی انتظامی توجه ویژ‌ه‌ای به موضوع آموزش شده و قرارگاه جهادی تربیت و آموزش در نیروی انتظامی راه‌اندازی شده است.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: امروز مأموریت‌ها در نیروی انتظامی بر اساس تجزیه و تحلیل‌ها و به صورت علمی انجام می‌شود.

سردار مهری با بیان اینکه اهداف شناختی، گرایشی و رفتاری از مهترین موضوعات این دوره‌هاست، افزود: از نظر شناختی به دنبال این هستیم که همه کارکنان پلیس راهور مبنای رفتاری خود را تحکیم ببخشند و با نگرش‌های نو آشنا شوند.

وی بیان کرد: جامعه از نظر فرهنگ و سواد در سطح بالایی قرار دارد و اقناع‌سازی نقش مهمی در جامعه دارد و ما به دنبال این هستیم که رفتار ترافیکی همکارانمان افزایش یابد.

رئیس پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: ما به دنبال این هستیم که نگاه منفی نسبت به پلیس از بین برود و پلیس حرفه‌ای و با اخلاق اسلامی داشته باشیم.

سردار مهری با بیان اینکه در این دوره‌ها به دنبال انتقال تجربه در سراسر کشور هستیم، گفت: ما به دنبال وحدت رویه در بین کارکنان پلیس راهور و اجرا کردن گفتمان پلیس در سراسر کشور هستیم.

وی ادامه داد: با اجرای این دور‌ه‌ها شکایات از پلیس راهور کمتر شده و ما به دنبال این هستیم که حتی یک شکایت هم وجود نداشته باشد.

رئیس پلیس راهور ناجا افزود: خویشتن‌داری باید از اولویت‌های کارکنان پلیس راهور و راهنمایی و رانندگی باشد؛ همچنین صبر و مقاومت از دیگر ویژگی‌هایی است که باید کارکنان ما از آن برخوردار باشند.

سردار مهری اضافه کرد: علاقه‌مندی و دلسوزی از دیگر ویژگی‌های پلیس است و اگر علاقه‌مندی و دلسوزی نباشد، مأموریت‌ها به خوبی اجرا نمی‌شود.

وی امانتداری را از دیگر ویژگی‌های پلیس تراز انقلاب برشمرد و گفت: یکی دیگر از ویژگی‌های پلیس موفق، قناعت و صداقت است و ما باید در انجام وظایف خود با صداقت عمل کنیم و بر حقایق سرپوش نگذاریم.

رئیس پلیس راهور ناجا تأکید کرد: باید وظایف خود را بر اساس ارزش‌های اسلامی انجام دهیم و یک پلیس در تراز انقلاب باشیم.

سردار مهری با بیان اینکه اگر جایی اشتباه کردیم باید با شهامت، اشتباه خودمان را بپذیریم، گفت: تنها پلیسی که در بین پلیس‌های تخصصی می‌بیند، قضاوت می‌کند، حکم صادر می‌کند و آن را اجرا می‌کند، افسر پلیس راهنمایی و رانندگی است.

وی افزود: افسران پلیس باید با سخت‌گیری و دقت مأموریت‌های خود را انجام دهد و افسران راهنمایی و رانندگی باید با قاطعیت با مجرمان برخورد کنند.

رئیس پلیس راهور ناجا اضافه کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های افسران پلیس ما ایثارگری است و اگر امروز ما استقلال و آزادی داریم به دلیل ایثارگری است.

سردار مهری ادامه داد: عدم مقابله به مثل با پرخاشگران یکی دیگر از ویژگی‌های افسران ما است و ما باید ضمن داشتن اقتدار به بهترین شکل با رانندگان متخلف صحبت کنیم.

وی با بیان اینکه پلیس در معرض دید همگان است، گفت: مأموران ناجا باید مقتدر، هوشیار و عادلانه با متخلفان برخورد کند و برای داشتن پلیسی در تراز انقلاب اسلامی باید تحرک و پویایی داشته باشیم و متوقف نشویم.

رئیس پلیس راهور ناجا تأکید کرد: در برخورد‌ها نباید باعث ایجاد تنش و مشکل در جامعه شویم و با بردباری و ادب با رانندگان و عابران پیاده برخورد کنیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار