قدردانی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

در پی حضور پرشور مردم ولایت‌مدار استان کهگیلویه و بویراحمد در راهپیمایی 22 بهمن، سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در پیامی از حضور مردم تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۳۳۲۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷ - 12February 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، در پی حضور پرشور مردم ولایت‌مدار استان کهگیلویه و بویراحمد در راهپیمایی 22 بهمن، سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با صدور پیامی از مردم همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیر و تشکر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 57 متبرک به عطر فاطمی شده و مردم غیور و بصیر این کشور به مدد حضرت زهرا (س) چهلمین سالگرد پیروزی خود را جشن گرفتند و به جهانیان نشان دادند که با وجود مشکلات اقتصادی‌، تحریم‌های ظالمانه و تهدیدات دشمن اما هنوز محکم و استوار پای انقلاب خود ایستاده و برای دستیابی به قله‌های افتخار بیش از پیش تلاش کرده و با مدیریت حکیمانه امام خامنه‌ای (حفظه‌الله)، انقلاب اسلامی این حکومت معنوی که برای تدوام آن با خون هزاران شهید آبیاری شده این مهم محقق خواهد شد ان‌شاءالله.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از ملت شریف، غیور و همیشه در صحنه این استان که با وجود شرایط جوی نامساعد  حضوری پرشور و شعور داشته و برگ زرین دیگری به کارنامه خود افزودند‌، تقدیر و تشکر می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار