«نفس» جدیدترین رمان «بهزاد دانشگر»

رمان «نفس»، جدیدترین اثر «بهزاد دانشگر»، توسط انتشارات «تلاوت آرامش» راهی بازار نشر شد.
کد خبر: ۳۳۲۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴ - 12February 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، رمان «نفس» نوشته بهزاد دانشگر منتشر و راهی بازار نشر شد. این نویسنده که کتاب‌هایی همچون «دختران آفتاب»، «ادواردو» و «پادشاهان پیاده» را در کارنامه خود دارد و به تازگی کتاب «ماه بلند» را به اتمام رسانیده، این بار اقدام به نوشتن رمان «نفس» کرده است.

این کتاب رمانی زندگینامه‌ای با تم عاشقانه است که داستان زندگی دختر نوجوانی به نام لیلا را روایت می‌کند. لیلا دختری در آستانه جوانی است که با آداب و سنت‌های قدیمی خانواده دچار تعارض شده است. او درگیر یک رابطه عاشقانه یک طرفه شده و مورد سوء استفاده قرار می‌گیرد.

مخاطب این رمان، نوجوانان و جوانانی هستند که ذهن‌شان مملو از سوالاتی است که از تقابل سنت و مدرنیته ایجاد شده‌؛ جوانانی که می‌خواهند به روز و مدرن باشند؛ اما با معیارهایی که لزوماً آنها را به مسیری درست هدایت نمی‌کند.

«نفس» بر اساس واقعیت و برگرفته از خاطرات خانم لیلا.غ است که نویسنده آن را تبدیل به یک رمان باورپذیر و قابل تجربه نموده است. نویسنده سعی کرده در نگارش این رمان، ضمن وفاداری به خاطرات واقعی، از قدرت داستان‌پردازی خود برای ایجاد کشش بیشتر در روایت ماجراها و حوادث کمک بگیرد.

طراحی جلد این کتاب توسط مجید زارع که از طراحان شناخته شده و موفق حوزه کتاب است انجام شده و طراحی منحصر به فرد و اجرای متفاوت و ساختارشکنانه آن یکی از وجوه تمایز کتاب از سایر رمان‌های مشابه است.

این کتاب که توسط انتشارات تلاوت آرامش راهی بازار نشر شده را می‌توانید با ۲۲۴ صفحه و قیمت ۲۵ هزار تومان از کتاب‌فروشی‌های معتبر سراسر کشور تهیه کنید.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار