سردار کارگر درگذشت برادرِ سردار حسین دهقان را تسلیت گفت

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی به مشاور فرمانده معظم کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح، درگذشت برادر، همسر برادر و برادرزاده‌اش را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۳۲۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷ - 12February 2019

تسلیت سردار کارگر در پی درگذشت برادرِ سردار حسین دهقانبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس طی پیامی درگذشت برادر سردار حسین دهقان مشاور فرمانده معظم کل قوا را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان مشاور فرمانده معظم کل قوا

سلام علیکم؛

با صلوات بر محمد و آل محمد (صلی الله علیه و آله و سلم)

با احترام، خبر درگذشت برادر گرامیتان، همسر مرحومه و فرزند آن مرحوم واصل و موجب تأثر و تألم خاطر گردید. تحول و تطور آدمی از نهاد جسم به نهاد روح، اگر چه به مذاق خویشان و نزدیکان تلخ و ناگوار است، لیکن کسوت جان عاقبت برکندنی و جامه مرگ، ناگزیر پوشیدنی است و خوشا آنانکه این جامه، لباس رستگاریشان باشد.

سلام و درود خداوند رحمان و رحیم بر آن درگذشتگان که در ایام فاطمیه (سلام الله علیها) در اثر حادثه دلخراش تصادف به دیدار معبود شتافتند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به جنابعالی و بستگان معزّا، از خداوند برای برادر گرامی‌تان، همسر مرحومه و فرزند دلبندشان غفران و رحمت واسعه الهی و همنشینی با ائمه معصومین (علیهم السلام) و به بازماندگان معززّ، صبر و اجر جزیل مسألت می‌نمایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار