استاندار کرمانشاه:

خون‌های پاک شهدا برای دفاع از ارزش‌های اسلامی به زمین ریخته شد

هوشنگ بازوند گفت: ما مدیون خون‌های پاک شهدا هستیم که برای دفاع از نظام و ارزش‌های اسلامی به زمین ریخته شد تا امانت گران‌بهای انقلاب اسلامی به دست ما برسد.
کد خبر: ۳۳۲۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸ - 12February 2019

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، خون‌های پاک شهدا برای دفاع از ارزش‌های اسلامی به زمین ریخته شد«هوشنگ بازوند» استاندار کرمانشاه در منزل کم سن‌ترین شهید استان شهید «ابوالحسن توسلی» حضور یافت و با والده و خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.

استاندار کرمانشاه در این دیدار گفت: ما مدیون این خون‌های پاکی هستیم که برای دفاع از نظام و ارزش‌های اسلامی به زمین ریخته شده تا این امانت گران‌بها به دست ما برسد.

بازوند، انقلاب اسلامی را امانتی بزرگ برشمرد و افزود: وظیفه همه خدمت‌گزاران به‌ نظام، صیانت و پاسداری از این ثمره ارزشمند شهدا است.

گفتنی است شهید «ابوالحسن توسلی» دانش‌آموز متولد 1349 در سال 57 در یک تظاهرات مردمی علیه رژیم ستم‌شاهی به دست دژخیمان رژیم در سن 8 سالگی بر اثر برخورد مستقیم گلوله به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

بازوند همچنین در سفر یک‌روزه به شهرستان کنگاور با حجت‌ الاسلام‌ «سید عباس میر یونسی» پدر شهید معظم «سید حسن میر یونسی» که در سال 65 در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل‌ آمده بود، دیدار کرد.


انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار