سردار اشتری در جمع خبرنگاران:

دشمن به دنبال خدشه وارد کردن به امنیت کشور است

فرمانده ناجا با بیان اینکه دشمن به دنبال خدشه وارد کردن به امنیت کشور است، گفت: در چند روز گذشته خیلی از تحرکات دشمن خنثی شده است.
کد خبر: ۳۳۲۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۱ - 12February 2019

دشمن به دنبال خدشه وارد کردن به امنیت کشور است/ خنثی کردن تحرکات دشمن در روزهای گذشتهبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در حاشیه مراسم پاسداشت چهلمین سال تاسیس کمیته‌های انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه کمیته انقلاب اسلامی برخواسته از دل انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: نیروی انتظامی این افتخار را دارد که برای برقراری امنیت ۱۳ هزار شهید، ۲۰ هزار جانباز و ۲ هزار آزاده تقدیم نظام کرده است.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی توانسته در این چهار دهه خود را به جایی برساند که بیشتر کشورهای منطقه و کشورهای دوست و همراه ایران از ظرفیت پلیس برای ارتقا توان پلیس خود استفاده کند.

سردار اشتری گفت: همکاران من در سراسر کشور با هوشیاری و بصیرت آماده برقراری نظم و امینت است؛ پلیس امروز مورد اعتماد و در خدمت مردم است در حالی که در قبل از انقلاب در خدمت برخی افراد بود.

فرمانده ناجا در پاسخ به سوال خبرنگار دفاع پرس مبنی بر تحرکات دشمن در روز‌های گذشته گفت: دشمن همواره به دنبال ضربه زدن و خدشه وارد کردن به امنیت کشور است.

وی ادامه داد: همکاران من و سربازان ولایت آماده مقابله با هر نوع تحرک دشمن هستند و در روزهای گذشته خیلی از تحرکات دشمن خنثی شده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار