مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان خبر داد:

برگزاری نهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در کرمان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: نهمین دوره نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس با موضوع دفاع مقدس، انقلاب و مقاومت در کرمان برگزار می شود.
کد خبر: ۳۳۲۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۵ - 12February 2019

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، «محمدرضا علیزاده»، در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه کمیته فرهنگی و هنری کنگره 6500 شهید استان کرمان فعالیت‌ها و برنامه‌های خوبی را در حال انجام دارد، اظهار داشت: یکی از مهمترین رویدادهای فرهنگی امسال در حوزه دفاع مقدس، برگزاری نهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و سیزدهمین نمایشگاه قران وعترت در راستای برگزاری کنگره 6500 شهید استان کرمان می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه 8 دوره نمایشگاه ملی دفاع مقدس در طول سال‌های قبل در استان‌های مختلف برگزار شده است، افزود: امسال نهمین دوره نمایشگاه ملی دفاع مقدس در کرمان به دلیل تقارن با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با موضوع دفاع مقدس، انقلاب و مقاومت برگزار خواهد شد.

علیزاده تصریح کرد: یکی از اهداف برگزاری این نمایشگاه، ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی بین اقشار مردم، ترویج فرهنگ ایثار وشهادت به عنوان تنها سلاح مبارزه با سلطه گران، جریان شناسی فرهنگی در حوزه نشر، ارائه تازه‌ترین آثاردفاع مقدس، ترویج فرهنگ قرانی می باشد.

وی با بیان اینکه برای برگزاری نمایشگاه ملی دفاع مقدس،7 کمیته از جمله کمیته علمی، تخصصی و بین الملل و کمیته اطلاع رسانی در حال فعالیت هستند، گفت: در طول برگزاری نمایشگاه، نشست‌های شناخت و بررسی تولیدات مختلف، غرفه‌های اختصاصی، شب خاطره با حضور پیشکسوتان، نشست های علمی فرهنگی حول محور قرآن و اهل بیت پیش‌بینی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه نمایشگاه آثار قرآنی و اهل بیت (س) با حضور 150 ناشر و 30 ناشر متمرکز و در مجموع 180 ناشر برگزار می شود، افزود: در بخش کودک و نوجوان این نمایشگاه تلاش خواهد شد کتاب‌های دفاع مقدس مناسب برای سنین مختلف در اختیار مخاطبین قرار گیرد و این نمایشگاه از 27 بهمن تا سوم اسفندماه با حضور پر شور مردم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار