برگزاری یادواره ۱۹۳ شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه فارس در شیراز

یادواره ۱۹۳ شهید سرافزار تدارکات و پشتبانی سپاه فجر استان فارس با عنوان «خادمان ملکوتی» در شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۳۲۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۳ - 12February 2019

برگزار یادواره ۱۹۳ شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه فارس در شیرازبه گزارش دفاع پرس از شیراز، دبیر برگزاری یادواره 193 شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه فجر فارس امروز در نشست خبری اظهار داشت: این یادواره 25 بهمن امسال با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس با سخنرانی آیت‌الله «دژکام» نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز برگزار می‌شود.

محمدعاشوری گفت: در حاشیه یادواره نیز، نمایشگاهی در قالب کارهای پشتیبانی همانند پخت نان و آرایشگری به نمایش گذاشته شده و با برپایی ایستگاه سلامت وضعیت سلامتی خانواده شهدای معظمی که در این مراسم حضور می‌یابند نیز بررسی می‌شود.

دبیر برگزاری یادواره 193 شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه فجر فارس با اشاره به اینکه نخستین یادواره شهدای تدارکات و پشتیبانی سپاه فجر فارس سال 89 برگزار شد، خاطرنشان کرد: تاکنون برای 100 شهید تدارکات و پشتیبانی شناسنامه صادر شده و مابقی نیز در حال انجام است.

وی افزود: تاکنون از 150 خانواده سرکشی شده و از خانواده‌های معظم این شهدا خواسته شده اسناد مربوط به شهید خود از جمله دست‌نوشته‌ها را ارائه دهند تا برای آنان شناسنامه صادر شود.

عاشوری بیان کرد: بسیاری از شهدای تدارکات‌ و پشتیبانی در زمان انتقال تجهیزات جنگی و در حال رانندگی به شهادت رسیدند به طوری که وقتی خودرو آنان که به طور معمول پر از مهمات بود و توسط دشمنان مورد اصابت گلوله قرار می‌گرفت، پیکر مطهرشان در آتش می‌سوخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها