مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان فارس:

۳۷ کتابخانه فارس به آستان قدس رضوی متصل می‌شوند

«جابر مهدیار» از متصل شدن ۳۷ کتابخانه فارس علاوه بر کتابخانه‌های کانون‌های مساجد توسط کانون کتاب آستان قدس رضوی به کتابخانه این آستان خبر داد.
کد خبر: ۳۳۲۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۲ - 12February 2019

به گزارش دفاع پرس از شیراز، «جابر مهدیار» مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان فارس امروز (سه شنبه ۲۳ بهمن‌ماه) با اشاره افتتاحیه مجتمع فرهنگی آموزشی امام خامنه‌ای در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) اظهار داشت: نمایندگی آستان قدس رضوی کانون‌های متعددی از جمله «کانون کتاب» دارد که در فارس راه‌اندازی شده و در حال توسعه و ایجاد ارتباط در شهرستان‌های استان فارس است.

وی افزود: این کانون در حال تصمیم‌گیری‌هایی برای ساماندهی کتابخانه‌های استان است که بعد از رسیدن به حد مطلوب این ساماندهی از طریق آستان‌های قدس رضوی در تأمین کتاب‌ها انجام می‌شود.

مهدیار با بیان اینکه این کتاب‌ها در راستای تقویت بار علمی با الگوی اسلامی است، گفت: در صورت اتصال این کتابخانه‌ها به کتابخانه آستان قدس رضوی از لحاظ علمی به اغنا می‌رسیم و این طرح در مورد ۳۷ کتابخانه فارس علاوه بر کتابخانه‌های کانون‌های مساجد در حال اجرا است و ساماندهی می‌شوند.

وی با تصریح اینکه کتابخانه مجتمع امام خامنه‌ای نیز به کتابخانه آستان قدس رضوی متصل می‌شود، اظهار کرد: کتابخانه‌های زیرمجموعه نهاد کتابخانه‌های عمومی شامل این طرح می‌شوند تا بتوانند از کتاب‌های کتابخانه آستان هم بهره ببرند.

پایان پیام/

نظر شما
پربیننده ها