فرمانده سپاه ناحیه بقیة‌الله (عج) شیراز:

مناطق راهیان‌نور توشه‌ای در ادامه مسیر زندگی است

سرهنگ پاسدار «مجید علییور» با اشاره به اهداف اعزام دانش‌آموزان به مناطق جنگی جنوب کشور گفت: سفر مناطق راهیان‌نور توشه مطلوبی برای دانش‌آموزان در ادامه مسیر زندگی است.
کد خبر: ۳۳۲۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۲ - 12February 2019

مناطق راهیان‌نور توشه ای در ادامه مسیر زندگی استبه گزارش دفاع‌پرس از شیراز، سرهنگ پاسدار «مجید علیپور» فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌الله (عج) شیراز امروز (سه شنبه ۲۳ بهمن‌ماه) در آیین بدرقه کاروان اعزامی دانش آموزان به مناطق راهیان‌نور که در حسینیه علی بن موسی الرضا (ع) شیراز برگزار شد، با اشاره با اشاره به اینکه دانش آموزان باید هنگام برگشت از مناطق راهیان نور، خادم الشهدا باشند تا دیگران را در این مسیر یاری کنند، اظهار داشت: سفر مناطق راهیان‌نور توشه مطلوبی برای دانش‌آموزان در ادامه مسیر زندگی است.

وی با بیان اینکه بهترین فصل زندگی دانش‌آموزان، اردو و در کنار دیگر دوستان بودن است گفت: اردوی راهیان نور با دیگر اردو‌ها متفاوت است، چرا که این مکان یادگار و قدم گاه شهدا است اگر با درک به آنجا قدم بگذارید قطعا دست خالی برنخواهید گشت.

وی با بیان اینکه نظم و انضباط در سفر بسیار حائز اهمیت است، افزود: عدم نظم و انضباط ممکن است در تمام برنامه‌ریزی‌های سفر تاثیرگذار باشد.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌الله (عج) شیراز، تلف کردن وقت را یکی از موارد بیهوده در اردوی راهیان نور دانست و افزود: نباید فرصت بازدید از یادمان‌ها را با کار‌های دیگر هدر داد.

وی در ادامه خطاب به دانش‌آموزان بیان کرد: باید سؤالات مهم از جمله سیاسی، احکام، پیرامون شهدا و... را از روحانیون کاروان‌ها بپرسید.

علیپور با اشاره به اهداف اعزام دانش‌آموزان به مناطق راهیان بیان کرد: هدف از این اردو آشنایی نسل جوان و دانش‌آموزان با فرهنگ دفاع مقدس و شهدا است.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌الله (عج) شیراز، اردوی راهیان نور را یک فعالیت فرهنگی دانست و تاکید کرد: همانطور که مقام معظم رهبری بیان کرده‌اند اردوی راهیان نور یک فنآوری و سرمایه‌گذاری برای آینده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار