لطفی مطرح کرد؛

کم‌لطفی سازمان‌های اجرایی در بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از کم‌لطفی سازمان‌های اجرایی در برگزاری مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گلایه کرد.
کد خبر: ۳۳۲۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۸ - 12February 2019

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «نصرت‌الله لطفی» قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در مراسم اختتامیه نمایشگاه ملی دستاورد‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که امروز (سه‌شنبه 23 بهمن ماه) در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، ضمن تشکر از نقش مهم ستاد کل نیرو‌های مسلح در برگزاری این نمایشگاه، اظهار داشت: با هماهنگی‌های کارگروه دفاعی و امنیتی ستاد برگزاری گرامی‌داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، چهار نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب اسلامی در تهران برگزار و با استقبال بی‌سابقه مردم روبرو شد.

وی ضمن تشکر از نقش مهم بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در برگزاری این نمایشگاه، گفت: نمایشگاه با نگاه دینی و انقلابی این سازمان‌ها و مشارکت ۴۵ دستگاه حاضر برگزار شد.

لطفی با اشاره به حماسه بی‌نظیر مردم ولایت‌مدار و بصیر در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، تصریح کرد: راهپیمایی امسال دربرابر راهپیمایی‌های ۴۰ سال گذشته بی‌نظیر بود و مردم دنیا را به حیرت وا داشتند.

وی با اشاره به جنگ رسانه‌ای، روانی و اقتصادی دشمن همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: با توجه به همه سیاه‌نمایی‌ها، کم‌لطفی‌ها و بی‌تدبیری‌ها در اداره امور کشور و با توجه برودت هوا و پنج روز تعطیلی، طبق اعلام نظر ستادی که با کمک وزارت اطلاعات، سپاه، نیروی انتظامی و صدا و سیما و دیگر دستگاه‌ها تشکیل شد، اعلام کردند که راهپیمایی امسال از راهپیمایی‌های ۴۰ سال قبل باشکوه‌تر برگزار شده است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی و دولتی در مقایسه با سال‌های قبل کمترین همکاری را داشته‌اند، گفت: اگر سازمان‌ها یک پرچم هم مقابل ساختمان خود نصب می‌کردند، فضای شهر تغییر می‌کرد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها