دریادار خانزادی خبر داد؛

الحاق زیردریایی «فاتح» به ناوگان نداجا در روز‌های آینده

فرمانده نیروی دریایی ارتش از الحاق زیردریایی فاتح به ناوگان نداجا در روز‌های آینده با حضور رئیس جمهور خبر داد.
کد خبر: ۳۳۲۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳ - 13February 2019

الحاق زیردریایی «فاتح» به ناوگان نداجا در روز‌های آیندهبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیروی دریایی ارتش در مراسم افتتاح بخش‌های قلب و عروق و اطفال بیمارستان گلستان نداجا که صبح امروز در سالن اجتماعات این بیمارستان برگزار شد، با اشاره به دستاورد‌های انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی آن، اظهار داشت: روز گذشته به جهت بازدید از آخرین وضعیت زیردریایی فاتح وارد آن شدم و در جریان آمادگی این سامانه زیرسطحی کلاس متوسط قرار گرفتم.

وی افزود: این زیردریایی در چند روز آینده با حضور رئیس جمهور در آب‌های جنوب کشور به نیروی دریایی ملحق می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در ادامه گفت: این نیرو در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی به پیشرفت و شکوفایی رسیده و به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا در حوزه‌های مختلف سطحی، زیرسطحی و هوادریا به پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای دست یافته است.

دریادار خانزادی با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن عنوان کرد: مردم در این روز‌ها با وجود فشار‌های زیادی که در ابعاد مختلف تحمل می‌کنند در این راهپیمایی حضور پررنگ و مؤثری داشتند که این هماهنگی و همگرایی ستودنی، موجب شکست توطئه‌های استکبار جهانی شده است.

وی به تلاش‌های نیروی دریایی در حوزه بهداشت و درمان اشاره و تصریح کرد: تیم جدیدی که در یک سال و نیم اخیر در بیمارستان گلستان مشغول فعالیت است با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها، حرکت رو به رشد، پویا و بالنده‌ای را در عرصه خدمت‌رسانی اجرا کرده است.

فرمانده نداجا ادامه داد: روز گذشته در دومین روز از آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی در جاسک افتخار حضور در جمع کارکنان نداجا را داشتیم و تعدادی از خانه‌های سازمانی را افتتاح کردیم تا شرایط خدمت در مناطق محروم برای کارکنان بهتر شود.

امیر خانزادی با اشاره به اهمیت برخورداری از نیروی انسانی متخصص و متعهد، گفت: بسیاری از موفقیت‌های امروز را مدیون نیروی انسانی متخصص و کارآمد هستیم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار