نبویان در گفت‌وگویی مطرح کرد؛

پیام حضور ملت در جشن 40 سالگی انقلاب/ احیای تفکر انقلابی اولویت ورود به دهه پنجم انقلاب

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت‌: احیای تفکر انقلابی اولویت ورود به دهه پنجم انقلاب است که میان مردم وفاق ایجاد می‌کند. تفکر انقلابی سبب احیای زندگی مردم و تقویت روحیه جهادی است.
کد خبر: ۳۳۳۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴ - 13February 2019

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود نبویان، نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به حضور پرشکوه ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: حضور پرشکوه ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن جای تبریک دارد؛ اگر ملت ایران در مقابل فشار‌های دشمن عقب نشینی می‌کردند، قطعا شاهد فشار‌های بیشتری از سوی دولت بودیم.

وی افزود: اگر ما در مقابل آمریکا کوتاه می‌آمدیم و شعار مرگ بر آمریکا را سر نمی‌دادیم، به این بهانه که ما را بیشتر از این تحت فشار نگذارد و یا در برابر فشار‌های آمریکا سرتعظیم فرو می‌آوردیم، قطعا دشمن بیش از پیش ما را در برابر زور و فشار قرار می‌داد.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چند سالی می‌شود که برخی از مسئولان تئوری سازش با آمریکا را در سر می‌پرورانند و بر این تصور هستند که مشکلات کشور با این تئوری حل خواهد شد، اما در برجام شاهد بودیم که چیزی جز ذلت، از دست دادن منافع و افزایش مشکلات اقتصادی بدست نیاوردیم.

وی بیان کرد: پیام حضور ملت ایران در جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی به مسئولان داخلی این است که اگر ایمان به خدا، صبر و مقاومت و اعتماد به توان داخلی داشته باشند، قطعا در مقابل دشمنان پیروز خواهیم شد.

نبویان با اشاره به آیه ۱۲ سوره آل عمران گفت: خداوند در این آیه به مسلمانان وعده داده است که اگر ایمان به همراه صبر و مقاومت داشته باشند، بر دشمن مغلوب خواهند شد.

وی با اشاره به این موضوع که آمریکا پول واحد ملی خود را پول مبادلات کل جهان کرده است، افزود: آمریکا، همه تلاشش را در جهان می‌کند تا ما را شکست دهند، اما هیچگاه نتوانست به این آرزوی خود برسد. ما را در سخت‌ترین تحریم‌ها و فشار‌های اقتصادی قرار می‌دهد.

نماینده سابق تهران تصریح کرد: ما با دست خالی به رهبری امام راحل در انقلاب اسلامی پیروز شدیم. در هشت سال جنگ تحمیلی با کمترین امکانات توانستیم پیروزی را نصیب خود کنیم. آمریا در عراق، سوریه و لبنان شکست خورد حتی اسرائیل از حزب الله می‌ترسد. اصلی‌ترین دلایل پیروزی در برابر آمریکا که به عنوان قدرتمندترین کشور جهان به شمار می‌رود، ایمان به خدای متعال است.

وی ادامه داد: پیام انقلاب اسلامی این است که خدای متعال قوتر از همه عالم است و هر کسی که به او متصل شود، همه عوامل را شکست خواهد داد. انقلاب اسلامی ایران پارامتر جدیدی را به جهان عرضه کرده که بر همه پارامتر‌ها غلبه کرده است. اگر ما ایمان مان را حفظ کنیم، قطعا آمریکا از ما شکست خواهد خورد.

نبویان با اشاره به اولویت‌ها و مؤلفه‌های ورود به دهه پنجم انقلاب تصریح کرد: بزرگترین مؤلفه‌ها ورود به دهه پنجم انقلاب برقراری عدالت اجتماعی است. مردم و مسئولان باید توجه کنند که تفکر دینی و انقلابی پیروزی‌های بسیاری را برای مان آورده است. در انقلاب و جنگ اگر پیروز شدیم، به واسطه این تفکر انقلابی بود.

وی بیان کرد: اگر امروز موشکی می‌سازیم که در دوهزار کیلومتر، نقطه زن می‌شود، ناشی از تفکر انقلابی است. تفکر غرب گرا و غیردینی تسلیم دشمن است و همیشه با شکست روبرو می‌شود.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: آینده را باید به دست مردم داد، مردمی که همراه با تفکر انقلابی و دینی هستند. گروه غرب گرا و غیردینی، اهل اختلاف است، از حقوق بالایی برخوردارند، به فکر مردم نیستند. این گروه حتی قادر به تولید یک پراید نخواهند بود.

وی افزود: احیای تفکر انقلابی اولویت ورود به دهه پنجم انقلاب است که میان مردم وفاق ایجاد می‌کند. تفکر انقلابی سبب احیای زندگی مردم و تقویت روحیه جهادی است.

نبویان اظهار کرد: تفکر سازش و پذیرش برجام سبب نابودی اقتصاد کشور می‌شود. این نوع تفکر غیرانقلابی است. برای اصلاح وضعیت مملکت احیای تفکر انقلابی را نیازمندیم.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار