مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد؛

ثبت نام یک هزار و ۴۶۰ دانشجوی مازندرانی برای سفر به عتبات عالیات

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی مازندران از ثبت نام یک هزار و ۴۶۰ دانشجوی مازندرانی برای سفر به عتبات عالیات خبر داد.
کد خبر: ۳۳۳۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴ - 13February 2019

ثبت نام هزار و ۴۶۰ دانشجوی مازندرانی برای سفر به عتبات عالیاتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «محمد مستقیمان» مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی مازندران پیش از ظهر امروز در «نشست شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان مازندران» سفر به عتبات را حرکت فرهنگی خوبی برای کسب معنویت دانست و با بیان اینکه سفر به عتبات عالیات سبب پایداری دین می‌شود، اظهار داشت: ثبت نام دوره بیستم اعزام کاروان‌ها از ۶ آذر ماه آغاز و تا ۱۸ آذر ماه ادامه خواهد یافت که تا کنون یک هزار و ۴۶۰ نفر برای این سفر معنوی ثبت نام کرده‌اند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود: بیشترین ثبت نام در دوره هیجدهم با اعزام سه هزار و ۲۰ نفر صورت گرفت که به دلیل افزایش هزینه‌ها پیش بینی می‌شد ریزش بیشتری داشته باشیم ولی در این دوره ۱۵۰۰ نفر ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه دانشجویان و اساتید در قالب ۱۹ کاروان به عتبات عالیات اعزام می‌شوند، گفت: تاکنون ۲ کاروان از این سفر معنوی به کشور برگشتند و فردا نیز یک کاروان به کربلا اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار