به مناسبت حماسه ۲۲ بهمن صادر شد؛

بیانیه دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت

دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت به مناسبت حماسه ملت ایثارگر در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیانیه‌ای را صادر کرد.
کد خبر: ۳۳۳۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳ - 13February 2019

بیانیه دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادتبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت به مناسبت حماسه ملت ایثارگر در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیانیه‌ای را صادر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

عزم و بصیرت و ایثار ملت عزیز و سربلند ایران حادثه بزرگ و خیره‌کننده‌ای آفرید.

ملت ایثارگر ایران اسلامی، بار دیگر با گام‌های استوار در جای جای سرزمین عزیز ایران، پاسداری از خون شهدا و آرمانهای امام راحل (ره) و اطاعت‌پذیری از مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) را به رخ جهانیان کشید و صحنه‌شگفتی از ایمان، بصیرت، ولایت‌پذیری و ظلم‌ستیزی را پدید آورد.

عظمت راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهلمین سال انقلاب که پرجمعیت‌تر و پرشورتر از سال‌های پیش بود، پاسخ قاطع و دندان‌شکنی به بیگانگان و دشمنان و سست‌عهدان و به‌ویژه سران صهیونیسم و آمریکا داد.

این حضور بی‌منت و مقتدرانه نشان داد تنگناها و مشکلات به باور انقلابی مردم آسیبی وارد نیاورده و مردم ایثارگر با عشق سرشار به رهبری همانند دوران دفاع مقدس با عزم پولادین، مقابله با دشمنان اسلام و ایران را اولویت خود می‌دانند و با حضور خود در جشن بزرگ چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، زنده و پویا بودن انقلاب را به رخ آنان کشیده و پایبندی به آرمان‌های امام راحل را با شعارهای خود و با حضور گرم خود، با صدای بلند فریاد کردند.

اکنون نوبت مسئولان اجرایی کشور است که قدر این پدیده بی‌نظیر را بدانند و با روحیه انقلابی و عمل جهادی به ملت عزیز خدمت و از آرمان‌های انقلاب دفاع کنند.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار