بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها/ 43

استاندار تهران: فضای تهران را به سمت ارزش‌های دفاع مقدس هدایت می‌کنیم

استاندار تهران با اشاره به ضرورت‌های ترویج فرهنگ دفاع مقدس از تشکیل کارگروه دفاع مقدس در استاندری تهران خبر داد و گفت: فضای تهران را به سمت ارزش‌های دفاع مقدس هدایت می‌کنیم.
کد خبر: ۳۳۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳ - 10November 2014

استاندار تهران: فضای تهران را به سمت ارزش‌های دفاع مقدس هدایت می‌کنیم

سید حسین هاشمی، استاندار تهران با حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها با اشاره به اینکه ارائه خدمات به جانبازان و ایثارگران در سطح شهر وظیفه تمامی دستگاههای خدماتی است، گفت: بر اساس قانون ارائه خدمات به جانبازان در سطح شهر تهران بر عهده شهرداری است که تاکنون اقدامات قابل قبولی را در این زمینه انجام داده و بخشی از نیازهای این قشر را در سطح شهر مرتفع کرده است.

وی ادامه داد: با وجود تمام خدمات ارائه شده ما هنوز با افقهای ترسیم شده فاصله بسیار داریم و امیدواریم با نیتی که در بدنه شورای شهر، شهرداری تهران و استانداری وجود دارد امکانات باوضعیت بیشتری در خدمت جانبازان قرار گیرد تا رضایتمندی این قشر به دست آید.

استاندار تهران از وجود عزم جدی برای رفع مشکلات جانبازان در سطح شهر خبر داد و گفت: کسی در این کشور وجود ندارد که دغدغه جانبازان را نداشته باشد، لذا برنامه ریزی لازم صورت گرفته تا شهرهای ما رنگ و روی دفاع مقدس به خود بگیرند.

وی ادامه داد: امسال در هفته دفاع مقدس استانداری با همکاری سپاه، بسیج و دیگر واحدهای ارزشی اقدامات گستردهای را برای نمایش این فرهنگ عظیم انجام دادهاند، اما این اقدامات هم چنان با معیارهای نهایی ما فاصله دارد و باید دستگاههای دولتی برای بهبود وضعیت تلاش کند.

هاشمی در پایان از وجود کارگروه دفاع مقدس در استانداری تهران خبر داد و گفت: با اقداماتی که این کارگروه انجام میدهد آینده روشنی را برای فرهنگ سازی دفاع مقدس در سطح شهرهای استان تهران پیش بینی میکنیم.

انتهای پیام/ م.خ

نظر شما
پربیننده ها