ولایتی:

دشمنان آرزوی نابودی انقلاب اسلامی را به گور خواهند برد

مشاور امور بین‌الملل رهبر انقلاب با بیان اینکه آزادی قدس تنها آرمان مبارزان است، گفت: ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کردند که دشمنان آرزوی نابودی انقلاب اسلامی را به گور خواهند برد.
کد خبر: ۳۳۳۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹ - 13February 2019

دشمنان آرزوی نابودی انقلاب اسلامی را به گور خواهند برد

 به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، علی اکبر ولایتی مشاور امور بین‌الملل رهبر معظم انقلاب صبح امروز (چهارشنبه) در مراسم بزرگداشت شهید فتحی شقاقی، اظهار داشت: ملت بزرگ و انقلابی ایران در حالی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند خود را جشن می‌گیرند که در طول این چهار دهه، دشمنان قسم خورده ملت ایران به رهبری آمریکا از هیچ توطئه‌ای اعم از سخت افزاری و نرم افزاری برای نابودی آن و به انزوا کشاندن ملت ایران فروگذار نکرده‌اند.

وی گفت: تمام توطئه‌های دشمن نقش بر آب شده و دشمنان نیز از هر زمان دیگری مستأصل‌تر شده‌اند، انقلاب در اوج پختگی، تجربه و بلوغ و فرصت آفرینی در تمام عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، علمی، تکنولوژیکی، نظامی و غیره قرار دارد و حضور ده‌ها میلیونی ملت ایران در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن امسال آن هم در شرایطی که یک جنگ اقتصادی گسترده و همه جانبه علیه جمهوری اسلامی وجود دارد، این بار جدی تر از هر زمان دیگری نشان داد که دشمنان آرزوی نابودی انقلاب اسلامی را به گور خواهند برد.

مشاور امور بین الملل رهبر انقلاب حمایت از ملت مظلوم فلسطین و قدس شریف را به عنوان یکی از ارزش‌های بنیادین و اصول راهبردی و اهداف متعالی انقلاب اسلامی ایران نام برد و تاکید کرد: این هدف بزرگ امروز و در چهل سالگی انقلاب بیش از پیش مورد اهتمام ویژه قرار دارد.

ولایتی به مقاومت ملت مظلوم فلسطین از سال ۱۹۴۸ میلادی تاکنون اشاره کرد و گفت: تمام توطئه‌ها به شکست انجامیده و طرح سازش آمریکایی موسوم به معامله قرن، جدیدترین و آخرین توطئه علیه ملت فلسطین در این زمینه است که یک استراتژی شکست خورده و به منزله تنفس مصنوعی برای جان بخشیدن به رژیمی است که واپسین روزهای خود را سپری می‌کند، لیکن سرنوشتی جز شکست محتوم نمی‌توان برای آن متصور بود.

وی افزود: شهید فتحی شقاقی که این نشست با نام و یاد او برگزار شده، مصداق بارزی از یک فرمانده و رزمنده مجاهد است که یک عمر در راه آزادی فلسطین و قدس شریف مبارزه کرد و در آخر نیز با خون خویش اجازه نداد تا فلسطین قربانی سازش و توطئه شود.

مشاور امور بین الملل رهبر انقلاب اظهار داشت: اگر امروز فتحی شقاقی نیست اما خون و روح او و راه و آرمان او در جسم و جان هزاران مجاهد و رزمنده فلسطینی جاری و دمیده شده است که اجازه نمی‌دهند فلسطین وجه المصالحه طرح های سازش طلبانه غربی عبری و عربی قرار گیرد.

ولایتی به برگزاری کنفرانس ضد ایرانی ورشو هم اشاره کرد و افزود: آمریکایی‌ها در ورشو پایتخت لهستان اقدام به برگزاری کنفرانسی در ظاهر ضد ایرانی برای پیشبرد نیات شوم خود در منطقه غرب آسیا و جهان اسلام کرده‌اند و اگر چه آمریکا در صدد است تا در طول این کنفرانس که مقامات درجه دو، سه و در حد کارشناس از تعدادی کشور در آن حضور دارند، ایران را به عنوان مسأله اول منطقه نشان دهد.

وی گفت: اما واقعیات موجود حکایت از آن دارد که قرار است مقدمه‌ای برای عینیت و رسمیت بخشیدن به تعامل رژیم‌های مرتجع عربی با رژیم کودک کش صهیونیستی، مقدمه‌ای برای تدارک دیدار رسمی مقامات صهیونیستی با مقامات سعودی و نیز مقدمه‌ای برای تشکیل ائتلاف عربی عبری و تضعیف مسأله فلسطین باشد و باید در برابر این توطئه‌ها هوشیار بود.

مشاور امور بین الملل رهبر انقلاب بیان کرد: آزادی قدس شریف به عنوان تنها آرمانی است که فتحی شقاقی و صدها و هزاران فتحی شقاقی دیگر در طول دهه‌های متمادی برای پیشبرد و تحقق آن از پای ننشسته‌اند.

ولایتی در پایان خاطرنشان کرد: به فضل الهی و بر اثر خون‌های ریخته شده مجاهدان و رزمندگان مقاومت، امروز جبهه مقاومت اسلامی در اوج قدرت قرار داشته و رژیم صهیونیستی بیش از پیش در حال تضعیف و زوال است.

انتهای پیام/ 251

نظر شما
پربیننده ها