افشاگری دیپلمات آمریکایی و نویسنده روسی در تلویزیون ایران

نادر طالب‌زاده در جدیدترین برنامه تلویزیونی «عصر»، نشست امنیتی ورشو لهستان را با حضور کارشناسان ایرانی و خارجی بررسی می‌کند.
کد خبر: ۳۳۳۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴ - 13February 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، نشست امنیتی مشترک آمریکا و لهستان در ورشو آغاز به کار کرد. مسئولان این نشست در ابتدا تاکید کردند که این نشست با هدف کاهش نفوذ منطقه‌ای ایران برگزار خواهد شد اما موج فشارهای سیاسی و بین‌المللی باعث شد تا آنها اسامی پنل‌های نشست را تغییر دهند و تاکید کنند که این نشست ضد ایرانی نخواهد بود.

معاون وزیر خارجه لهستان نیز در سفرش به تهران به مسئولان وزارت خارجه کشورمان قول و تضمین داد که آنها میزبان نشستی علیه ایران نخواهند بود.

«این ننگ برای دولت لهستان پاک‌شدنی نیست»؛ این متن توییت محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان در واکنش به برگزاری کنفرانس امنیتی ورشو است. این توییت در هفته‌های گذشته آغازگر فشارها بر لهستان بود. عراق، لبنان و روسیه خبر دادند که در نشست ورشو حاضر نمی‌شوند. فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز تاکید کرد که به لهستان نمی‌رود. هرچند نام و عناوین پنل‌های این نشست تغییر پیدا کرده اما همچنان روح ضد ایرانی آن غیر قابل انکار است. نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی هم در راه ورشو است تا یک سخنرانی ضد ایرانی تمام عیار را به اجرا بگذارد، البته او باید مراقب باشد تا بازهم در دام اطلاعاتی مضحک «تورقوزآباد» نیفتد.

نادر طالب‌زاده در برنامه تلویزیونی «عصر» با حضور کارشناسان ایرانی و خارجی، نشست امنیتی لهستان را تحلیل می‌کند. الکساندر دوگین نویسنده و استراتژیست روسی همراه با مایکل سپیرنگمان دیپلمات سابق آمریکایی و نویسنده کتاب «ویزا برای القاعده» بخشی از مهمان‌های اسکایپی این برنامه هستند.

برنامه تلویزیونی «عصر» پنجشنبه از ساعت 22 به صورت زنده روی آنتن شبکه افق می‌رود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار