بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها/ 70

سالک: اسیدپاشی سوژه‌ای برای دروغ‌پردازی‌ رسانه‌های بیگانه شد

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه‌ها و جریان‌های بیگانه از اسیدپاشی سواستفاده کرده و چون این حرکت همزمان با تصویب قانون امر به معروف ونهی از منکر در مجلس بود، سوژه‌ای برای دروغ‌پردازی‌های رسانه‌های بیگانه شد.
کد خبر: ۳۳۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۲ - 10November 2014

سالک: اسیدپاشی سوژه‌ای برای دروغ‌پردازی‌ رسانه‌های بیگانه شد

حجت الاسلام سالک رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها در خصوص موضوع اسیدپاشیهای اخیر گفت: در اصفهان از تاریخ 15 شهریور تا 23 مهر ماه جمعا 4 مورد اسیدپاشی انجام گرفت که با توجه به تحقیقات ما عامل این اسیدپاشیها به احتمال، ناراحتی روحی روانی داشته است.

وی در ادامه گفت: رسانهها و جریانهای بیگانه از این اسیدپاشی سواستفاده کرده و چون این حرکت همزمان با تصویب قانون امر به معروف ونهی از منکر در مجلس بوده است این موضوع سوژهای شد برای دروغهایی که رسانههای بیگانه منتشر کردند.

سالک گفت: از مجموع 4 اسیدپاشی 2 تای آن سطحی بود که از بیمارستان مرخص شدند و دو مورد دیگر شدید بوده که همراه با اسیدسولفوریک غلیظ بود که یکی از آن در بیمارستانی در تهران و دیگری در بیمارستانی در اصفهان بستری است.

وی در ادامه اظهار کرد: عدهای به عنوان مظنون دستگیر شدهاند. رسانههای بیگانه تبلیغاتی زیاد در این زمینه انجام دادهاند تا این حرکت را به نیروهای حزب الهی و بسیجی نسبت بدهند که این موضوع کاملا از نظر ما رد شده و هیچگاه نیروهای حزب الهی و بسیجی دست به چنین کاری نمیزنند.

سالک گفت: از 23 مهر ما به این طرف هیچ گونه اسیدپاشی نداشتهایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار