مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

محتوای مرکز فرهنگی باید انتقال دهنده پیام دفاع مقدس باشد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: طرح محتوایی مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی باید این قابلیت را داشته باشد که مخاطب را جذب، اقناع و پیام را منتقل کند و در واقع هدف‌­های کانونی این مرکز فرهنگی را تعقیب کند.
کد خبر: ۳۳۳۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸ - 13February 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، نشست هم‌­اندیشی محتوایی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خراسان رضوی با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی­‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی، «هاشم جلیلی» رئیس مؤسسه آموزش عالی فردوس، «اکرم زعفری­‌نژاد» رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد یک خراسان رضوی و جمعی از هنرمندان نخبه مشهد امروز (چهارشنبه 24 بهمن‌­ماه) در مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این نشست اظهار داشت: گروهی که در خصوص طرح محتوای مرکز فرهنگی کار تحقیقاتی و پژوهشی انجام داده‌­اند مدعی نیستند که این طرح به حد کمال رسیده است و این طرح نیز نواقصی دارد که متمم­‌ها و مکمل‌ها می‌­تواند به غنی و جامعه‌پذیری طرح کمک کند.

وی افزود: طرح محتوایی باید این قابلیت را داشته باشد که مخاطب را جذب، اقناع و پیام را منتقل کند و در واقع هدف­‌های کانونی مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان خراسان رضوی را تعقیب کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی ادامه داد: کار انجام شده در حوزه محتوایی به عنوان اینکه فکر به مرحله عرضه رسیده کار ارزشمندی است که جلساتی که در این خصوص برگزار شده، همین منطق را دنبال می­‌کرده است.

یوسفعلی­‌زاده در پایان گفت: هدف کانونی از دایر کردن مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان انتقال مفاهیم و مضامین ارزشمند دفاع مقدس است که اگر این مهم محقق نشود کاری عبث به نظر می‌­رسد؛ لذا قطعاً این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

در ابتدای این نشست «حسن امیری» مسئول محتوایی مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان خراسان رضوی و «سیدمحمدباقر طباطبایی» پژوهشگر و محقق طرح محتوایی توضیحاتی در خصوص این طرح و اهدافی را که طرح محتوایی مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان دنبال می‌­کند ارائه دادند.

همچنین در ادامه جمعی از هنرمندان نخبه دیدگاه‌­ها و پیشنهادات خود را بیان کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار