پیام تسلیت سرلشکر صفوی به سردار دهقان

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در پیامی درگذشت برادر مشاور فرمانده معظم کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی نیرو‌های مسلح را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۳۳۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹ - 13February 2019

پیام تسلیت سرلشکر صفوی به سردار دهقانبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سرلشکر «سیدیحیی صفوی» دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در پیامی درگذشت مرحوم علیرضا دهقان برادر سردار «حسین دهقان» مشاور فرمانده معظم کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی نیرو‌های مسلح را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

اِنَا لله و اِنَا الیه راجِعون

سردار سرتیپ پاسدار دکتر حسین دهقان

مشاور محترم فرماندهی معظم کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیرو‌های مسلح

سلام علیکم

خبر درگذشت اخوی گرامیتان مرحوم جناب سرهنگ پاسدار بازنشسته علیرضا دهقانی پوده (برادر شهید والامقام بهرام دهقانی پوده) به همراه چند تن از اعضاء خانواده محترمشان، در سانحه دلخراش تصادف خودرو، واصل و موجب تألم خاطر گردید.

فقدان برادر ارزشمندی که عمر با برکت خود را به پارسائی و عشق و ارادت به خاندان اهل بیت (ع) و همچنین مجاهدت و پاسداری از انقلاب اسلامی گذرانده و همواره در جبهه‌های جنگ و دفاع مقدس حضوری موثر و فعال داشته، سخت و ناگوار و ضایعه جبران‌ناپذیری است که جز با صبر و پناه بردن به ایزد منان التیام نمی‌یابد.

اینجانب مصیبت وارده را به جنابعالی و سایر بازماندگان تسلیت عرض نموده و از آستان ربوبی برای آن سفرکرده‌ها (فقید سعید، همسر و فرزند دلبندشان)، علو درجات و همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، صلحا و صدیقین و برای شما، خانواده محترم و سایر بازماندگان سوگوار پاداش صابرین توأم با سلامت و سعادت مسئلت می‌نمایم.

سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها