عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در گفت‌وگو با دفاع پرس:

عملکرد برخی مسئولین کنونی با دوره دهه 60 همخوانی ندارد

حسینعلی حاجی‌دلیگانی گفت: باید بپذیریم که عملکرد برخی مسوولان با عملکرد مسوولان دهه 50 و 60 همخوانی ندارد؛ چراکه در آن برهه از زمان تمام فکر و ذهن مسوولان، رونق و آبادانی کشور در تمام عرصه‌ها بود در حالی که امروز خواسته برخی مسوولان این نیست و در این راستا کوتاهی می‌کنند.
کد خبر: ۳۳۳۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲ - 13February 2019

/حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شهرستان‌های میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع‌پرس، با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: در حقیقت مردم با تمام دغدغه‌ها و نارضاتی‌هایی که به واسطه مشکلات معیشتی از برخی مسوولان دارند، با حضورشان در این مراسم سنگ تمام گذاشتند.

وی گفت: باید بپذیریم که عملکرد برخی مسوولان با عملکرد مسوولان دهه 50 و 60 همخوانی ندارد؛ چراکه در آن برهه از زمان تمام فکر و ذهن مسوولان، رونق و آبادانی کشور در تمام عرصه‌ها بود در حالی که امروز خواسته برخی مسوولان این نیست و در این راستا کوتاهی می‌کنند.

این نماینده خانه ملت با بیان اینکه باید برای رضایتمندی مسوولان به صورت جدی تصمیم‌گیری و اقدام کنیم، تصریح کرد: در واقع باید در جایگزینی و تغییر در مسوولیت برخی مدیران و مسوولان بازنگری صورت گیرد؛ چراکه عده‌ای به واسطه مسندهایی که در اختیار گرفته‌اند به غارت اموال بیت‌المال مشغول ‌که این با آرمان‌های انقلاب کاملا در تضاد است.

وی با توجه به این نکته که مدیران و مسوولان کشورمان باید در ارزش‌ها و فرهنگ‌های انقلاب و دفاع مقدس الگو گرفته و برای بهبود وضعیت کنونی کشور تلاش کنند، گفت: به طور مثال شورای عالی انقلاب فرهنگی  برای تربیت مدیر اسلامی با فرهنگ انقلابی چه کرده است. هنوز مدیران ما در دانشگاه‌ها با فرهنگ غربی آموزش می‌بینند و تربیت می‌شوند، بنا بر این یکی از علت اصلی بروز و تشدید معضلات کشور این مسئله است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار