فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:

مسئولان از ظرفیت‌های نخبگان استفاده کنند

سردار مرتضی کشکولی گفت: امروز ایران اسلامی قدرت برتر منطقه است و روزبه‌روز تاثیرگذاری انقلاب اسلامی در جهان افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۳۳۳۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۶ - 13February 2019

مسئولان از ظرفیت‌های نخبگان استفاده کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سردار «مرتضی کشکولی» در جلسه مجمع بسیجیان شهرستان بروجرد اظهار داشت: مردم همیشه در صحنه ما با حضور خودشان در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که با گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب همچنان از اقتدار، حکومت دینی و استقلال کشورشان دفاع می‌کنند و این راهپیمایی یک شکر نعمت است.

وی افزود: ملت ایران اسلامی سال‌هاست در مسیر مشخص‌شده با اقتدار حرکت می‌کند و روزبه‌روز هم قدرتمندتر و توانمندتر می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با بیان اینکه آمریکایی‌ها در همه برنامه‌ها از جمله حمله به افغانستان، عراق، سوریه و لبنان با شکست مواجهه شدند، گفت: آمریکایی‌ها سال‌ها پیش توطئه‌هایی را طراحی کردند تا بتوانند در کشورهایی که مدنظرشان است، برنامه تجزیه را عملی کنند تا با این اقدام به اهداف شوم خود دست پیدا کنند، آن‌ها برای این طراحی هزینه‌های زیادی پرداخت کردند.

سردار کشکولی با بیان اینکه دشمنان در این سال‌ها به‌خوبی متوجه شده‌اند که با جنگ مستقیم نمی‌توانند به اهداف خود برسند، بیان کرد: دشمنان در بسیاری از برنامه‌ها اعتراف و اعلام کرده‌اند که طراحی این جنگ‌ها در بسیاری از کشورها اشتباه بوده است؛ چرا که با شکست همراه شدند، آن‌ها تلاش می‌کنند تاثیرگذاری ایران در منطقه کم شود، اما به لطف خدا این تاثیرگذاری در منطقه بیش‌تر می‌شود.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران می‌فرمایند که به ظرفیت‌های داخلی توجه شود و در طول چهاردهه‌ای که از عمر با برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد، ایران اسلامی به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی توجه خاص داشته که بخش عمده‌ای از این ظرفیت‌ها فکری بوده‌است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان نخبگان و هیأت‌های اندیشه‌ورز را فرصتی مهم  دانست و خاطر نشان کرد: مسئولان باید از ظرفیت‌های بی‌نظیر داخلی در راستای حل مشکلات بهره گیرند؛ به‌طوری‌که با راه‌اندازی اتاق فکر، مسائل و معضلات، کشف و شناسایی شوند و در مرحله بعدی راهکارهای لازم برای حل و رفع آن‌ها ارائه داده شود.

این مقام مسئول یادآورشد: اگر مسئولان با مشکلاتی روبه‌رو هستند می‌توانند مسائل را به نخبگان داده تا راهکارهای مناسب از سوی این افراد به آن‌ها داده شود‌، هدف اصلی از مجمع بسیجیان شهرستان، شناسایی و برطرف کردن مشکلات بوده و نتیجه کار به نفع کشور و مردم است.

سردار کشکولی ادامه داد: ضروری‌ است تا دستگاه‌ها و کارگروه‌ها همکاری لازم را با هم داشته باشند و با هم فکری و استفاده از اندیشه و توان نخبگان، اقدامات مؤثری صورت پذیرد، هم‌چنین جمعی از نخبگان راهکار لازم برای حل مشکل ارائه می‌دهند و حاصل و نتیجه آن به مسئولین ارائه داده می‌شود، در واقع این نعمت است و باید قدر این نیروها و این ظرفیت‌ها را دانست و از آن‌ها بهره برد.

وی در پایان گفت: اگر از راهکارهای افراد نخبه استفاده شود، می‌توان این برنامه را به‌صورت الگو برای سایر شهرستان‌ها مورد استفاده قرار داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها