اختتامیه پنجمین جشنواره هنر مقاومت برگزار شد؛

سردار نقدی: پیام رهبر انقلاب سوخت اتمی برای جهش به سمت آینده‌ای نورانی است

معاون فرهنگی سپاه گفت: پیام امروز رهبر انقلاب یک سوخت اتمی برای جهش به سمت آینده نورانی است. هر کدام از عبارت‌های کوتاه این پیام، یک کتاب حرف برای گفتن دارد که لازم است بار‌ها خوانده شود.
کد خبر: ۳۳۳۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۴ - 13February 2019

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی سپاه در اختتامیه پنجمین جشنواره هنر مقاومت با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب در آستانه سالگرد جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اظهار داشت: ما در دوران جوانی تجربه چنین پیام‌هایی را از کلام امام راحل (ره) داشتیم، اما خطاب پیام امروز رهبر انقلاب، به جوانان بود، ولی ما هم تا ایستگاه قدس همراه جوانان هستیم.

وی به آثار جشنواره هنر مقاومت اشاره کرد و گفت: به لحاظ مضمون و شکل، این جشنواره رو به رشد بوده و حاصل کار جوانان بسیجی است که انقلاب آن‌ها را به عرصه هنر وارد کرده است تا پیام‌های ارزشمند و ناب انقلاب را به دنیا برسانند.

معاون فرهنگی سپاه افزود: تلفیق داستان، عکس انقلاب با جریان فاطمیه کار جدیدی بود که امسال برای نخستین بار در این جشنواره دیدم و به این نکته فکر کردم که داوران کار سختی را برای داوری داشته‌اند. امروز چشم دنیا به ملتی است که توانست انقلاب را به ۴۰ سالگی برساند.

سردار نقدی تاکید کرد: امام راحل (ره) به حق فرمودند که «مردم امروز ایران از مردم حجاز بالاتراند». این ۴۰ سال ایستادگی نشان داد و ثابت کرد مردم لایق بهترین‌ها هستند چراکه زیر فشار‌ها ایستادگی کردند و امروز در هر عرصه‌ای جهش‌های خیره کننده‌ای داشته‌ایم و هرجا ما را متهم می‌کنند اتفاقا جهش‌های ما بیشتر بوده است.

وی با ارائه پیشنهادی ادامه داد: پیشنهاد می‌کنم این جشنواره به تاسی از جشنواره عمار بتواند آثارش را در تمام شهر‌ها و روستا‌ها کشور نمایش دهد.

معاون فرهنگی سپاه خاطرنشان کرد: پیام امروز رهبر انقلاب یک سوخت اتمی برای جهش به سمت آینده نورانی است. هر کدام از عبارت‌های کوتاه این پیام، یک کتاب حرف برای گفتن دارد که لازم است بار‌ها خوانده شود.

آیین اختتامیه پنجمین جشنواره هنر مقاومت شامگاه چهارشنبه ۲۴ بهمن‌ماه، در سالن حجاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد که سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی سپاه، محسن مومنی‌شریف رئیس حوزه هنری، محمد حبیبی سرپرست بنیاد فرهنگی روایت فتح، مسعود نجابتی دبیر جشنواره، سید مسعود شجاعی طباطبایی دبیر علمی و جمعی از اهالی فرهنگ و هنر در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها