مسعود نجابتی خبر داد؛

بازدید رهبر معظم انقلاب از آثار جشنواره «هنر مقاومت»

دبیر پنجمین جشنواره هنر مقاومت گفت: مقام معظم رهبری از آثار نمایشگاه آثار هنر مقاومت از طریق تصاویری که به دستشان رسیده دیدن کردند.
کد خبر: ۳۳۳۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۷ - 13February 2019

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، آیین اختتامیه پنجمین جشنواره هنر مقاومت شامگاه چهارشنبه ۲۴ بهمن‌ماه، در سالن حجاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

مسعود نجابتی در ادامه این مراسم اظهار داشت: سعی کردیم در بنیاد فرهنگی روایت فتح به آنچه ماموریت داده شده، عمل کنیم که یکی از این ماموریت‌ها جوان گرایی بود که در عمل محقق شد.

وی گفت: جوان‌گرایی شعار ما نبود، اما سعی کردیم در تمام برنامه‌های کارگاهی این جشنواره به جوانان اعتماد کنیم و کار را به آن‌ها سپردیم. از پیشکسوتان اجازه گرفتیم در برگزاری پنجمین جشنواره هنر مقاومت از نسل‌های بعدی هنر انقلاب استفاده کنیم که بازخورد‌های مثبتی داشته است.

دبیر جشنواره  مقاومت پایان این جشنواره را پایان ماموریت خود در مجموعه بنیاد فرهنگی روایت فتح دانست و ابراز داشت: مقام معظم رهبری از آثار نمایشگاه آثار هنر مقاومت از طریق تصاویری که به دستشان رسیده دیدن کردند و فرمودند: «به عهد خودتان وفا کردید».

نجابتی با بیان اینکه بسیاری از کار‌های خوب ثمره زحمات هنرمندان انقلابی است، افزود: دیدن هنرمندان جوانی که رویش‌های این دهه هستند که امام (ره) و انقلاب و دفاع مقدس را ندیده‌اند نیز ثمره نوع نگرش هنرمندان متعهد است.

وی در پایان از هنرمندان متوفی جریان هنری انقلاب یاد کرد و گفت: وظیفه خودم می‌دانم از حسین سخا بخاطر کار‌های ارزشمند خود، از محمد توکلی که در این جشنواره جایش خالی بود و بسیار فعالیت داشت و محمد ساجدی که جزو نیرو‌های پشت صحنه و گمنام هنری کشور بود در این مراسم یاد کنم.

در ادامه از حبیب‌الله صادقی، سید عباس میرهاشمی، کاظم چلیپا، غلامعلی طاهری و طاهر شیخ‌الحکمایی به عنوان شش هنرمند پیشکسوت انقلاب تجلیل شد.

به گزارش دفاع‌پرس، سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی سپاه، محسن مومنی‌شریف رئیس حوزه هنری، محمد حبیبی سرپرست بنیاد فرهنگی روایت فتح، مسعود نجابتی دبیر جشنواره، سید مسعود شجاعی طباطبایی دبیر علمی، سردار آزادی، احمد توکلی و جمعی از اهالی فرهنگ و هنر در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها