بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها/ 44

مویدی: کشف 272 تن از انواع مواد مخدر در مرزهای کشور/ جمع آوری خرده‌فروشان موادمخدر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشاره به آمار کشف موادمخدر از ابتدای امسال تا پایان مهرماه گفت: در این مدت 272 تن انواع موادمخدر در مرزهای کشور کشف و ضبط شده است.
کد خبر: ۳۳۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳ - 10November 2014

مویدی: کشف 272 تن از انواع مواد مخدر در مرزهای کشور/ جمع آوری خرده‌فروشان موادمخدر

سردار "علی مویدی" رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار انتظامی مستقر در نمایشگاه گفت: بسیار خرسندیم که شاهد حضور فعال خبرگزاری دفاع مقدس هستیم و امیدواریم این خبرگزاری که در ترویج فرهنگ دفاع مقدس تلاش میکند در تمامی سطوح حضوری گسترده داشته باشد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی در خصوص جایگاه فرهنگ دفاع مقدس در کشور اظهار داشت: اگر ما بتوانیم فرهنگ دفاع مقدس را در تمامی ارگانها و سازمان ها و زندگی تک تک افراد جامعه داشته باشیم شاهد حضور اشرار، افراد متخلف، بزهکاران و... نخواهیم بودم.

وی ادامه داد: اما متاسفانه در انتقال فرهنگ دفاع مقدس موفق نبودهایم و باید بیشتر از کارهای صورت گرفته در این زمینه فعالیت کنیم تا شاهد زشتیهای کنونی در جامعه نباشیم چرا که دفاع مقدس متعلق به حوزه یا دستگاه خاصی نیست و تمامی ارگانها و سازمانها موظفند در بسط و گسترش فرهنگ دفاع مقدس فعالیت کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی با بیان این مطلب که ناجا افتخار دارد که بعد از گذشت سالهای سال هنوز کارکنانش در مسیر شهادت قرار دارند، گفت: بیشترین مواد مخدر توسط اشرار از مرزهای شرقی و کشورهای افغانستان و پاکستان وارد کشور میشود که با مقاومت نیروهای از جان گذشته ناجا روبرو می شوند چرا همکاران ما مسئول حفظ امنیت و جان مردم ایران هستند.

سردار مویدی افزود: افراد شرور و جانی که امنیت ملت ما را مورد هدف قراد دادهاند در مرزها با همکاران ما درگیر میشوند و در اکثر این درگیریها افراد خدوم ما به شهادت میرسند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی در خصوص گسترش زنان معتاد گفت: متاسفانه در جامعه زنان شاهد افزایش مصرف مواد مخدر هستیم و با جدیت با افراد بزهکار در این راستا برخورد می کنیم.

وی با اشاره به آمار کشف موادمخدر از ابتدای امسال تا پایان مهرماه گفت: در این مدت 272 تن انواع موادمخدر در مرزهای کشور کشف و ضبط شده است.

سردار مویدی در پایان گفت و گوی خود در خصوص جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر گفت: خدا را شکر جمع آوری این افراد که از اولویت های اصلی امسال ناجا است به خوبی پیش رفته است و شاهد کم شدن این افراد در سطح شهرها هستیم.

انتهای پیام/ ط.ک

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار