فتاح در خراسان شمالی:

همه استانداران و مدیران کشور باید در خدمت مستضعفان و محرومان باشند

رئیس کمیته امداد خمینی (ره) در جلسه با استاندار خراسان شمالی گفت: همه استانداران و مدیران کشور باید در خدمت مستضعفان و محرومان باشند.
کد خبر: ۳۳۳۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۲ - 13February 2019

همه استانداران و مدیران کشور باید در خدمت مستضعفان و محرومان باشندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خراسان شمالی، «سید پرویز فتاح» رئیس کمیته امداد خمینی (ره) در جلسه با استاندار خراسان شمالی اظهار داشت: حوزه مدیریتی محرومان و مستضعفان جای کم‌کاری ندارد و همه استانداران و مدیران کشور باید در خدمت مستضعفان و محرومان باشند.

فتاح تصریح کرد: بسیاری از مشکلات کشور ارتباطی به تحریم ندارد؛ مشکل کشور پول نیست و کمیته امداد این را ثابت کرده که در شرایط سخت تحریم می‌توان بسیاری از مشکلات را حل کرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) فضا و امکانات خراسان شمالی را خوب توصیف کرد و گفت: با روحیه ای که در مسئولان استان دیدم با سعی و وحدت می توان بسیاری از مشکلات استان را حل کرد.

وی با اشاره به افزایش اعتبار اشتغال‌زایی برای مددجویان کمیته امداد گفت: امسال هزار و 400 میلیارد تومان به کمیته امداد اختصاص یافته که سهم خراسان شمالی 55 میلیارد تومان است و در سال 98 نیز اعتبار 3 هزار و 500 میلیارد تومان به کمیته امداد اختصاص یافته که سهم خراسان شمالی بیش از 2 برابر شده است.

فتاح از اختصاص 20 میلیارد تومان اعتبار جهت مسکن مددجویان تحت پوشش کمیته امداد خراسان شمالی خبر داد و اعلام کرد: این میزان اعتبار برای رفع مشکل مسکن ۷۵۰ مددجو کمیته امداد استفاده می شود و امیدوار هستیم تا سال آینده موضوع مسکن مددجویان خراسان شمالی به‌طور کامل حل شود.

رئیس کمیته امداد خمینی (ره) در خصوص وام های اعطاشده به مددجویان کمیته امداد بیان داشت: طی 2 سال اخیر 100 درصد وام‌های اعطاشده به مددجویان تخصیص یافته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار