سیستان و بلوچستان سه روز به سوک خواهد نشست

استاندار سیستان وبلوچستان ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی محور خاش به زاهدان و تسلیت به خانواده معزز شهدا، از فردا به مدت سه روز را عزای عمومی اعلام کرد.
کد خبر: ۳۳۳۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۲ - 13February 2019

3 روز عزای عمومی در زاهدانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از زاهدان، «احمدعلی موهبتی» استاندار سیستان و بلوچستان با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن محکوم کردن حادثه کور محور خاش به زاهدان و تسلیت به خانواده معزز شهدا از فردا را به مدت سه روز عزای عمومی اعلام کرد.

«بهرام قاسمی» سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکوم کردن این اقدام غیرانسانی یکی از گروهکهای تروریستی که مسئولیت آن را برعهده گرفته است اظهار داشت: توسل این گروهک تروریستی که مورد حمایت نظامی، مالی و فکری برخی کشورهای منطقه نیز قرار دارد، به اینگونه جنایات غیرانسانی عزم دولت و ملت ایران را در ادامه راه مقابله با تروریسم در منطقه مصمم‌تر از گذشته خواهد کرد و قطعا فرزندان جان بر کف نظامی و اطلاعاتی ملت ایران انتقام خون شهدای این حادثه را خواهند گرفت.

 مولوی «عبدالحمید اسماعیل زهی» امام جمعه مسجد مکی زاهدان با صدور پیامی حادثۀ انفجار در نزدیکی اتوبوس حامل نیروهای مرزبانی سپاه را به شدت محکوم کرد و با بازماندگان شهدای این حادثه که در جاده خاش زاهدان رخ داده، ابراز همدردی کرد.

سید «عمار حکیم» رئیس ائتلاف اصلاح و سازندگی و رهبر جریان حکمت ملی عراق، در پیامی اظهار داشت: با تأسف و اندوه فراوان از انفجار تروریستی در شهر زاهدان که جان افراد بیگناه را گرفت، با خبر شدیم. ضمن محکومیت شدید این حمله تروریستی، با رهبر معظم، دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران و همچنین خانواده‌های داغدار این حادثه اعلام همبستگی می‌کنیم.

سیدعمار حکیم در پایان این پیام بر اهمیت همکاری‌های امنیتی در سطح منطقه و جهان برای خشک کردن ریشه‌های تروریسم و حفظ امنیت و ثبات در کشورها تأکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها