سرلشکر صفوی:

عمل به توصیه‌های رهبر انقلاب وظیفه همگانی است

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به صدور بیانیه تفصیلی رهبر معظم انقلاب در خصوص گام دوم انقلاب اسلامی، گفت: وظیفه همه ما این است که بیانیه ایشان را به صورت عملیاتی پیاده سازی کنیم.
کد خبر: ۳۳۳۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۹ - 13February 2019

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا عصر امروز (چهارشنبه 24 بهمن ماه) در آیین افتتاحیه مجموعه فرهنگی ورزشی سجاد و در جمع خبرنگاران با اشاره به صدور بیانیه تفصیلی رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص گام دوم انقلاب، اظهار داشت: وظیفه همه ما این است که بیانیه ایشان را به صورت عملیاتی پیاده سازی کنیم.

وی با اشاره به بهره برداری از مجموعه فرهنگی وزرشی سجاد در غرب تهران، افزود: طی ۱۰ سال گذشته تا کنون هشت  هزار متر مربع ساختمان سازی برای بازسازی امامزاده عینعلی و زینعلی (ع) صورت گرفته است.

سرلشکر صفوی با اشاره به تصمیم فدراسیون تکواندو برای افتتاح باشگاه تکواندو در این مجموعه فرهنگی ورزشی، تصریح کرد: امیدواریم که خانواده‌های اطراف این امامزاده و به ویژه جوانان از امکانات موجود برای افزایش سلامت و روحیه و نشاط استفاده کنند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به تقدیم ۵۰۰ شهید تکواندوکار در دوران دفاع مقدس، گفت: در تحولات سوریه و عراق ۳۰ شهید تکواندوکار مدافع حرم تقدیم اسلام کرده‌ایم.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار