پیام سردار «کوهکن» در پی حادثه تروریستی در جاده خاش-زاهدان؛

اقدامات مذبوحانه‌ تروریست‌ها موجب تحکیم وحدت ایرانیان خواهد شد

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در پیامی حادثه حمله تروریستی این استان را محکوم کرد و شهادت جمعی از هموطنان را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۳۳۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱ - 14February 2019

در پیامی شهادت جمعی از هموطنان را تسلیت گفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، سرتیپ‌ دوم پاسدار «غلام‌نبی کوهکن» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در پیامی حادثه تروریستی این استان را محکوم کرد و شهادت جمعی از هموطنان در این حادثه را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است،

بسم رب الشهدا والصدیقین

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

عزت، سرافرازی، استقلال و امنیت سرزمین ایران عزیز همواره مورد طمع بدخواهان و دشمنان نظام اسلامی بوده و پاسداری از این آب و خاک با رشادت‌های بی‌نظیر ملت ایران در دوران هشت ساله دفاع مقدس، غیرت و شجاعت ایرانیان را جایگاه و معنا بخشیده است.

بی تردید یکپارچگی طوایف شیعه و اهل سنت منطقه با چنین اقدامات مذبوحانه‌ای از بین نخواهد رفت و وحدت بیش از پیش ایرانیان از هر دین، مذهب و طایفه‌ای را در پی‌خواهد داشت.

اینجانب به نمایندگی از مردم ولایت مدار استان سیستان و بلوچستان ضمن محکومیت این اقدام ددمنشانه ایادی استکبار و ابراز همدردی بامردم مقاوم و سرافراز این استان، به ویژه خانواده‌های داغدار این شهیدان والامقام، از درگاه ایزد متعال برای آن شهیدان سرافراز طلب غفران و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل و برای مجروحان این حادثه بهبودی عاجل مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار