مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان:

باید میراث گرانبهای دفاع مقدس را حفظ کنیم

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان گفت: ما هرچه داریم به پشتوانه دفاع مقدس و شهدای دفاع مقدس و سرمایه بزرگی است که به دست آورده‌ایم و بر این اساس باید از این سرمایه بزرگ دفاع کنیم.
کد خبر: ۳۳۳۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶ - 14February 2019

باید میراث گرانبهای دفاع مقدس را حفظ کنیم/ موزه دفاع مقدس محلی برای فعالان فرهنگی خواهد بودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اصفهان، سردار مجتبی شیروانیان شامگاه چهارشنبه در همایش فعالان فرهنگی دفاع مقدس با اشاره به اینکه عملیات والفجر ۸ منجر به فتح شهر فاو شد، اظهار داشت: این عملیات باعث حیرت دشمنان شد؛ چراکه نیروهای ما از رودخانه‌ای عبور کردند که حتی خود ارتش عراق که منطقه را در اختیار داشت، نتوانست از آن عبور کند.

وی با بیان اینکه اگر عراق از این رودخانه عبور می‌کرد، آبادان و اروندکنار و مناطق زیادی را تسخیر می کرد، یادآور شد: رزمندگان ما در این ایام با توسل به معصومین (ع) و به ویژه با توسل به حضرت زهرا سلام الله علیها موفق شدند این عملیات بزرگ را انجام دهند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اصفهان با بیان اینکه نسل های بعدی باید تا سال ها از هشت سال دفاع مقدس بهره بگیرند، بیان کرد: تا امروز دشمنان خباثتهای بسیاری داشتند؛ اما ما هرچه داریم به پشتوانه دفاع مقدس و شهدای دفاع مقدس و سرمایه بزرگی است که به دست آورده ایم و بر این اساس باید از این سرمایه بزرگ دفاع کنیم.

وی با اشاره به اینکه در جنگ تحمیلی 58 کشور حامی عراق بودند و تمام امکانات در اختیار آنان قرار داشت، افزود: همان روحیه ای که در دفاع مقدس باعث شد علیرغم نابرابری ها پیروز شویم، امروز می تواند کشور را از بحران ها نجات دهد.

سردار شیروانیان با تاکید بر این مهم که باید در حفظ دفاع مقدس تلاش کنیم، گفت: امیداوریم هرچه زودتر موزه دفاع مقدس به نتیجه برسد تا ادامه برنامه ها را در آن محل اجرا کنیم و این موزه پاتوقی برای خادمان شهدا و نیروهای فرهنگی باشد تا در نشر افکار و سیره شهدا هرچه بهتر عمل کنیم.

وی با اشاره به حمله تروریستی اخیر در منطقه سیستان و بلوچستان و شهادت جمعی از رزمندگان لشکر 14 امام حسین علیه السلام ابراز کرد: مدتی است لشکر در آن منطقه ماموریت دارد و این عزیزان بارها در این ماموریت حضور داشتند، همچنان که سابقه دفاع از حرم را نیز در کارنامه خود داشتند و اجر و پاداش خود را با شهادت به دست شقی ترین دشمنان اسلام گرفتند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اصفهان ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت این پاسداران اظهار کرد: امیدواریم شهادت این عزیزان باعث نابودی دشمنان قسم خورده این مرز و بوم باشد و ان‌شاءالله که با شهدای لشکر امام حسین در دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم محشور شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار