فرمانده سپاه خوزستان:

انقلاب اسلامی چالش جدید آمریکا در بُعد فرهنگی و ایدئولوژی است

سردار شاهوارپور گفت: آمریکایی‌ها در حوزهٔ اقتصادی در تقابل با چین هستند و چالش دوم آن‌ها تقابل نظامی با روس‌هاست و در نهایت چالش سوم آن‌ها که در بُعد فرهنگی و ایدئولوژی با آن درگیر هستند، انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۳۳۳۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷ - 14February 2019

چالش جدید آمریکا در بُعد فرهنگی و ایدئولوژی انقلاب اسلامی است

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، همایش ولایت با رویکرد مقابله با جریان‌های تکفیری با حضور فرمانده قرارگاه حضرت ابوالفضل (ع) و ائمه جمعه و جماعات استان خوزستان در مجتمع فرهنگی فجر اهواز برگزار شد.

در این گردهمایی، جریان‌های تکفیری به‌ویژه داعش و نقش حیاتی ایران در تحولات منطقه  مورد بررسی قرار گرفت.

سردار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه خوزستان در این همایش با قدردانی از مردم بابت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: آمریکایی‌ها در حوزهٔ اقتصادی در تقابل با چین هستند و چالش دوم آن‌ها تقابل نظامی با روس‌هاست و در نهایت چالش سوم آن‌ها که در بُعد فرهنگی و ایدئولوژی با آن درگیر هستند، انقلاب اسلامی است.

فرمانده قرارگاه حضرت ابوالفضل (ع) افزود: کاری که دشمنان انجام دادند، یک اقدام از درون بود تا به صورت جریان‌های تکفیری ما را وارد چالش کنند.

سردار شاهوارپور گفت: هر جنگی یک استراتژی خواص می طلبد و اکنون کارزار جنگ نرم و فرهنگی است و ما سنگربانان جبههٔ فرهنگی بایستی به صورت یک جنگ فرهنگی تمام‌عیار همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند، از باورهای خود دفاع کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها