رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

بیانات مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب است

حمیدرضا حاجی‌بابایی با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری، مبارزه با فساد، رانت و اشرافی‌گری برخی مسوولان را از مطالبات مهم ایشان دانست و گفت: بیانات رهبری راهگشا و فصل‌الخطاب است.
کد خبر: ۳۳۳۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰ - 14February 2019

حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع‌پرس، با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری که روز گذشته منتشر شد، اظهار داشت: عدالت‌خواهی، محرومیت‌زدایی، کمک به مستضعفین، مبارزه با فساد، رانت و اشرافی‌گری از محور‌ها و مطالبات مهم رهبر انقلاب است.

وی افزود: در این 40 سال عمر بابرکت انقلاب اسلامی اقدامات قابل توجهی برای نهادینه شدن و ترویج آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) در کشور صورت گرفته است، اما نباید به این میزان بسنده کرد؛ چراکه اگر ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و امام راحل در جامعه به خوبی نهادینه شود، قطعا مشکلات برچیده می‌شوند.

وی با توجه به این نکته که اگر مسوولان رهنمود‌های مقام معظم رهبری را سرلوحه تمام کارهایشان قرار داده بودند، وضعیت کنونی کشور به گونه‌ای نبود که با مشکلات متعدد دست به گریبان باشیم، تصریح کرد: در صورتی‌که مسئله اقتصاد مقاومتی یکی از تاکیدات مقام رهبری بود، اما متاسفانه هنوز برخی مسوولان درک صحیحی از معنا و مفهوم این موضوع ندارند؛ در بحث مبارزه با مفاسد اقتصادی، رانت، قاچاق و مقابله با منفعت‌طلبی و اشرافی‌گری برخی مسوولان، تلاش‌ها شده است، اما هنوز با نقطه آرمانی فاصله داریم.

حاجی‌بابایی حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن را نشان از ارادت قلبی آن‌ها به آرمان‌های حضرت امام دانست و خاطرنشان کرد: مردم در 22 بهمن نشان دادند پای نظام و انقلاب هستند؛ اما حضور باشکوه ملت به این معنا نیست که از کاستی‌ها و مشکلات رضایت دارند، در حقیقت پیام مردم به جهانیان این بود که با اصل نظام و انقلاب اسلامی هیچ مشکلی ندارند. آن‌ها از عملکرد برخی مسوولان ناراضی هستند.

نماینده مردم همدان با اشاره به معضلات معیشتی مردم، بر نظارت دقیق و همه جانبه دستگاه‌های نظارتی بر بازار‌های کالا‌های اساسی و مورد نیاز آن‌ها تاکید و تصریح کرد: ما نمی‌توانیم آثار مخرب ناشی از اعمال تحریم‌های آمریکایی‌ها را انکار کنیم، اما باید بپذیریم که کوتاهی برخی مسوولان داخلی مشکلات کشور و مردم را دوچندان کرده است.

این نماینده مجلس دهم شورای اسلامی با اشاره به فراز دیگر نامه رهبری در بخش سیاست خارجی گفت: کشوری که در دوران پهلوی حیات خلوت غربی‌ها و پایگاه مستشاران آمریکایی‌ها بود، به برکت ظهور انقلاب اسلامی به کشوری تبدیل شده که در منطقه و در مبارزه به جریان تکفیری که دست نشانده‌های نظام سلطه است، نقش اساسی و مهمی ایفا کرده است؛ لذا اقتدار، عزت و استقلال از دستاورد‌های برجسته انقلاب است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار