پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان در پی شهادت جمعی از پاسداران

سرهنگ حجت‌الله ناصرپور با صدور پیامی شهادت جمعی از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت و با بازماندگان شهدای این حادثه ابراز همدردی کرد.
کد خبر: ۳۳۳۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸ - 14February 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ «حجت الله ناصرپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان با صدور پیامی حادثه حزن انگیز شهادت جمعی از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ

خبر شهادت جمعی از سپاهیان اسلام به دست دشمنان کوردل انقلاب موجب تأثر شدید مردم انقلابی ایران عزیز شد و بار دیگر بغض و کینه ضد انقلاب از فرزندان جان بر کف میهن اسلامی در مجموع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نمایان شد.

استکبار جهانی و صهیونیست بیت المال با حمایت و پشتیبانی از عوامل مزدور خود نمایش شکوه و عظمت ملت رشید ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه سال ۱۳۹۷و برگزاری جشن با عظمت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی را برنتافتند و به خیال واهی خود سعی بر تلخ کام نمودن مردم انقلابی پس از این شادمانی تاریخی داشتند. اما بار دیگر در محاسبات خود راه اشتباه انتخاب کردند؛ زیرا شهادت افتخار ماست و تا آخرین قطره خون پایبند به انقلاب و رهبری خواهیم ماند.

خاضعانه به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر(عج) و مقام عظمای  ولایت و مرجعیت، ملت شریف، خانواده های معظم شهدا شهادت این رادمردان طریقت دفاع از ارزش های انسانی و انقلابی را تبریک و تسلیت عرض می نماییم.

خداوند آنان را با سالار شهدا حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) محشور نماید و ما را از رهروان واقعی شهدا قرار دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار