حزب‌الله لبنان: آمریکا و اسرائیل پشت انفجار تروریستی سیستان‌وبلوچستان قرار دارند

حزب‌الله لبنان طی بیانیه‌ای آمریکا و اسرائیل و همپیمانان منطقه‌ای آن‌ها را در انفجار تروریستی استان سیستان‌وبلوچستان دخیل دانست.
کد خبر: ۳۳۳۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶ - 14February 2019

حزب‌الله لبنان: آمریکا و اسرائیل پشت انفجار تروریستی سیستان‌وبلوچستان قرار دارندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، حزب الله لبنان در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن انفجار تروریستی علیه نیرو‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان سیستان و بلوچستان، آمریکا و اسرائیل و همپیمانان منطقه‌ای آن‌ها را پشت این انفجار دانست.

حزب الله در این بیانیه که چهارشنبه شب به وقت محلی منتشر شد، آمریکا و اسرائیل و همپیمانان منطقه‌ای آن‌ها را متهم به ایجاد و حمایت از باند‌های تکفیری و تروریستی کرد.

در این بیانیه آمده است: این گروه‌های جنایتکار که از حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی چهلمین سالگرد انقلاب ترسیده‌اند، به دنبال رساندن پیامی آغشته به خون بودند که بیانگر تصویر واقعی از تروریسم سازمان یافته که در صدر آن دولت آمریکا قرار دارد و کشور‌های جهان را تشویق به این کار می‌کند، است.

حزب الله به همزمانی این انفجار و نشست ضد ایرانی در ورشو به رهبری آمریکا اشاره کرد و آن را همنوازی دولت آمریکا و گروه‌های قاتل و جنایتکار برای بی ثباتی و ناامن کردن جمهوری اسلامی دانست.

در این بیانیه تاکید شده که این جنایت‌ها ملت ایران را تضعیف نمی‌کند بلکه قدرت و انگیزه آن‌ها را بر ادامه مسیر پیشرفت و شکوفایی بیشتر می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار